تساوی کرواسی و جمهوری چک/ همه چیز به سود انگلیس شد

دیدار تیم های کرواسی و جمهوری چک در چارچوب رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به تساوی انجامید تا همه چیز به سود انگلیس تمام شود.

به گزارش مشرق، در ادامه یورو ۲۰۲۰ و از گروه چهارم تیم کرواسی برابر جمهوری چک به میدان رفت و در پایان به نتیجه تساوی یک بر یک بسنده کرد.

برای تیم چک «پاتریک شیک» در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی و «ایوان پریشیچ» در دقیقه ۴۷ برای کرواسی در این دیدار گلزنی کردند.

با کسب این نتیجه همه چیز به سود تیم ملی انگلیس که تا ساعتی دیگر برابر اسکاتلند دیدار خواهد کرد. شاگردان «گرت ساوت گیت» که در دیدار نخست کرواسی را شکست داده اند در صورت برتری محتمل خود مقابل اسکاتلند می توانند در صدر جدول این گروه قرار گرفته و به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کنند.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست این دیدار بازیکنان ۲ تیم با احتیاط توپ را به گردش درآوردند، رفته رفته و با گذشت زمان ملی پوشان جمهوری چک برتری حداقلی نسبت به بازیکنان حریف پیدا کردند اما هنوز آن به طور کامل آن را در کنترل خود نداشتند.

آنان در این نیمه چند موقعیت نصف و نیمه برای گشودن دروازه کرواسی پیدا کردند که این موقعیت ها با هوشیاری دروازه بان و مدافعان کرواسی حاصلی نداشت.

تساوی کرواسی و جمهوری چک/ همه چیز به سود انگلیس شد

در دقیقه ۳۵ «کارلوس دل گرانده» داور اسپانیایی در یک تصمیم درست به سود تیم جمهوری چک پنالتی کرد.

در این صحنه درحالیکه مدافع کرواسی شانه به شانه مهاجم چک به هوا پرید بود به نظر می رسید با آرنج به سر و گردن حریف ضربه ای زده است که داور به دلیل سخت بودن تصمیم گیری با بهره‌مندی از سیستم کمک داور ویدیویی VAR این صحنه را پنالتی تشخیص داد.

تساوی کرواسی و جمهوری چک/ همه چیز به سود انگلیس شد

«پاتریک شیک» پس از اعلام خطا به سود تیمش پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را در دقیقه ۳۷ و برخلاف جهت حرکت «لیواکویچ» به گوشه دیگر دروازه فرستاد و تیمش را پیش انداخت.

ملی پوشان کرواسی که از این تصمیم شوک زده شده و عقب افتاده بودند بلافاصله برای جبران گل خورده به سمت دروازه حریف یورش بردند و در ۲ موقعیت مناسب موقعیت گلزنی داشتند که این فرصت‌ها به دلیل بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت.

«زلاتکو دالیچ» سرمربی کرواسی، در ابتدای نیمه دوم ۲ تغییر درتیمش ایجاد کرد و بلافاصله هم ثمر این تغییر را دید.

در دقیقه ۴۷ «ایوان پریشیچ» پس از جاگذاشتن مدافع مستقیم توپ را به درون محوطه جریمه جمهوری چک برد و با سرتوپ زیبا مدافع حریف را از جریان بازی خارج و با شوتی دقیق گلزنی و بازی را به تساوی کشاند.

تساوی کرواسی و جمهوری چک/ همه چیز به سود انگلیس شد

درحالیکه سرعت بازی در نیمه دوم بسیار سریع تراز نیمه نخست بود بازیکنان جمهوری چک پس از دریافت گل تساوی در ۲ موقعیت مناسب دیگر برای گلزنی یافتند اما بد شانسی این فرصت با تجمع بیش از حد مدافعان کرواسی در محوطه جریمه از آنان گرفته شد.

در نقطه مقابل بازیکنان کرواسی نیز موقعیت هایی بدست آوردند که البته هیچ کدام برایشان ثمری نداشت دریکی ازاین بخت ها، آنان درکمتر از یک دقیقه بیش از چند بارتوپ را برروی دروازه حریف ارسال کردند اما به گل نرسیدند.

در دقایق بعدی بازی از سوی بازیکنان ۲ تیم متعادل دنبال شد. تغییر در ترکیب ۲ تیم نیز نتیجه ای در دقایق باقی مانده نداشت و بازی با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد.

جمهوری چک با کسب یک امتیاز این دیدار ۴ امتیازی شد و فعلا در صدرجدول این گروه باقی ماند. کرواسی نیز یک امتیازی شد.

ترکیب کرواسی

لیوا کوویچ، ورسالیکو، لوورن، ویدا، گواردیول، مودریچ، کواچیچ، برکالو(از دقیقه ۴۶ لوکا ایوانیوشک)، ربیچ(از دقیقه ۴۶ برونو پتکوویچ)، پریشیچ و کراماریچ (از دقیقه ۶۱ بلازیچ).

ترکیب جمهوری چک

واچلیک، کوفال، چلوستکا، کالاس، بوریل، هولس (از دقیقه ۶۳ آلکس کارل)، سوچک، ماسا پوست(از دقیقه ۶۳ آدام هولزک)، داریدا، یانکتو و پاتریک شیک.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس