صف‌های طولانی ‌اخذ رأی در شهرستان‌های استان تهران / برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای عدم مشارکت نتیجه نداد + فیلم

صف‌های طولانی متقاضیان در شعب اخذ رأی شهرستان‌های استان تهران نشانگر مشارکت حداکثری و نیاز به تمدید این رویداد تاریخی را دارد.

به گزارش مشرق، از ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۲۸ خردادماه چهار انتخابات هم‌زمان در مراکز اخذ رأی در تهران و سراسر کشور آغازشده و برخلاف تصورات و برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات، شاهد حضور پرشور مردم در ساعات مختلف روز در شعبات بودیم.

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و تشکیل صف‌های طولانی در برخی شعب به‌رغم تعدد شعبات در مناطق پرجمعیت موجب شگفتی برگزارکنندگان انتخابات شد.

روایت خبرنگاران از شهرستان‌های استان تهران:

 شهرستان پردیس:

مردم شهرستان پردیس از ساعات ابتدایی روز در شعبات حاضر شدند و تابه‌حال نیز شعبات خالی از مردم نشده و همواره تقاضا برای تمدید این رویداد بزرگ وجود دارد.

شهرستان شمیرانات:

در شهرستان شمیرانات مردم علاوه بر شعبات اخذ رأی در آستان مقدس امام‌زاده صالح (ع) نیز حضور بافتند و با شور و اشتیاق خود صف‌های طولانی را تحمل و رأی خود را به ثبت رساندند.

شهرستان پاکدشت:

شهرستان شهیدپرور پاکدشت بار دیگر شاهد حضور مردم انقلابی این شهر برای تحول وضع موجود بود. مردم این روزها با کاستی‌های فراوانی مواجه می‌شوند اما همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

شهرستان بهارستان:

مردم بهارستان در این ساعات حضور قابل‌توجهی را در شعبات اخذ رأی به ثبت رساندند و این حضور حداکثری در ساعات عصرگاهی منجر به شگفتی عوامل شعبات و تأخیر در روند رأی دهی شد.

شهرستان ری:

شهرستان ری امروز میزبان تعداد قابل‌توجهی از کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر بود که باعث شد مردم از ساعات آغازین روز در شعبات حضور یابند و در برخی از شعبات نیز به دلیل ازدحام زیاد درخواست صندوق سیار صادر شد تا در رعایت پروتکل‌های ابلاغی کرونا اختلالی صورت نگیرد.

شهرستان دماوند:

دماوند امروز اوج عزت، همدلی و اتحاد را برای تحول در اوضاع موجود و تلاش برای کاهش کمبودها را تجربه کرد و مردم ولایتمدار این شهرستان با حضور پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    خلایق هرچه لایق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس