اتفاقات عجیب و غریب انتخاباتی در خوزستان/ چه کسی پاسخگو است؟ - کراپ‌شده

از صبح امروز و همزمان با اعلام آغاز رای‌گیری، از گوشه و کنار استان خوزستان موارد مختلفی مبنی بر تخلف و اهمال‌کاری در شعب اخذ گزارش شد که برخی از آن‌ها بسیار عجیب بود.

به گزارش مشرق، از صبح امروز و همزمان با اعلام آغاز رای‌گیری، از گوشه و کنار استان خوزستان موارد مختلفی مبنی بر تخلف و اهمال‌کاری در شعب اخذ گزارش شد که برخی از آن‌ها بسیار عجیب بود.

از تاخیر ۲ ساعته در آغاز رای‌گیری در ساعات اولیه صبح تا نبود مهر و استامپ، پیدا شدن تعرفه‌های رای با نام یک کاندیدای خاص و با دست‌خط مشترک، تخلفات و اختلالات عجیبی بودند که از صبح امروز در خوزستان مشاهده شده‌اند.

در شعب ۲۵، ۱۲، ۵۱، ۶۳، ۶۴ و چند شعبه دیگر شهر اهواز شاهد تاخیر در آغاز فرآیند رای‌گیری بوده‌ایم. در کرخه، امیدیه و دزفول مجموعا برای حدود ۱۷۰ نفر از ناظرین کاندیداها کارت صادر نشده است.

در باوی و عنافچه حدود ۲ ساعت در حوالی ظهر قطعی برق در بسیاری شعب رخ داده است. چندین شعبه از اهواز ، دچار اتمام تعرفه رای شده‌اند. همچنین در سطح استان خوزستان موارد مختلفی از عدم تسلط کاربران سیستم‌های رای‌گیری به کار با سیستم گزارش شده است که موجب معطلی مردم شد.

کار به جایی رسید که صدای برخی مسئولین نسبت به این تخلفات در آمد؛ مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اعتراض به وضعیت نابسامان شعب اخذ رای در اهواز، بیان کرد: وزیر کشور پس از ۱۰ سال در اجرای انتخابات الکترونیک ناتوان است، واقعا شرمنده مردمی هستیم که از صبح در گرما معطل شدند

درویشیان رئیس سازمان بازرسی نیز طی مصاحبه‌ای تلویحا اشکال در رای‌گیری را در شعب استان خوزستان تایید کرد.

در حالی‌که به ساعات پایانی رای‌گیری نزدیک می‌شویم هنوز از برخی شعب گزارشات تخلف، بلاتکلیفی و اهمال کاری شنیده می‌شود که ستاد انتخابات خوزستان باید هر چه سریعتر به این تخلفات رسیدگی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    13 4
    متاسفانه همواره از داخلی ها ضربه خوردیم! تحریم انتخابات توسط دولت در حال انجامه نه مردم
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    13 2
    لعنت بر اخلال گران
  • DE ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    13 2
    اسم این کارها تخلف نیست بلکه خیانت واژه دقیق تریه. کسانی که ایندسته خیانت ها رو در مورد حق الناس کردند همردیف ضد انقلاب سلطنت طلب و منافقین کثیف در خارج از ایران هستند.
  • DE ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    7 3
    ناتوان نیستن، خائنن.
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    5 3
    وقتی وزارت کشور دولت روحانی میشه مجری انتخابات وضع بهتر از این نخواهد بود.. قانون رو عوض کنید مجری انتخابات یه گروه بی‌طرف باید باشد
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    5 4
    معلوم شد که غربزدگان واداده زخمهای کاری از اهالی خوزستان خورده اند که اینطور عقده ای عمل می کنند.
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    5 4
    فتنه گران سال ٨٨كه نتيجه تلاش و ايثار ملت و ٨٥درصد مشاركت را انطور به باد دادند امروز در راس امور هستند !!!!!متاسفانه
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    مواظب رای رییسی باشین.
  • آبی دل بنه IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    4 2
    به حول وقوه الهی این روزهای سخت و بی تدبیریها خواهدگذشت وما این بی کفایتها وبی لیاقتها را به زباله دان تاریخ خواهیم فرستاد. دم همه مردمان سرزمینم ایران گرم که روز جمعه 28 خرداد بازهم حماسه جاویددیگری آفریدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس