نبود تعرفه و تعطیلی زودتر از موعد در برخی از شعب اخذ رای

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری آخرین اختلالات در روند اخذ رأی را شعب در سراسر کشور تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین اختلالات در روند اخذ رأی در شعب ، اظهار کرد:گزارشاتی به ما رسیده که در برخی از نقاط که باید صندوق سیار می برده می شده مانند مراکز بیمارستانی که در روز جمعه نیز روز کاری است این کار با تاخیر انجام شده است.

وی افزود: گزارش شده که در برخی از شعب اخد رأی در قزوین، فومن ، گیلان و خراسان کمبود تعرفه وجود داشته که در حال بررسی است.و در یکی از شعب در استان کهگیلویه و بیراحمد یک شعبه اخذ رأی زودتر از موعد مقرر تعطیل شده که دلیل این مسئله نیز در حال بررسی است.

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی در برخی از شعب توجیح نبودند که می‌توانند وقتی که دستگاه‌های احراز هویت آنلاین نیست، می‌توانند احراز هویت را به صورت آفلاین انجام دهند که همین مسئله باعث شده مردم در شعب معطل شوند.

حاجی ‌دلیگانی تصریح کرد: گزارش همه این اختلالات به مسئولان مربوطه در وزارت کشور ارائه شده و در طول مدت رأی‌گیری برخی از آنها بر طرف شده ، اما متاسفانه برخی از مشکلات کماکان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    خخخخخخ ! اين هم عضو هيات بوده ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس