کاردار ایران: حادثه تعرض به شهروند ایرانی در بیرمنگهام پیگیری می‌شود

کاردار سفارت ایران در لندن اعلام کرد که حادثه تعرض گروه‌های معاند به یک شهروند زن ایرانی که برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعبه بیرمنگهام حاضر بود را پیگیری می‌کند.

به گزارش مشرق، سید مهدی حسینی متین روز جمعه در توئیتی نوشت: مدعیان دروغین دموکراسی با سوابق تروریستی و وابستگی به اجانب، امروز (جمعه) در شهر برمینگهام خانم محترمی را که فقط برای رأی دادن، ابتدایی ترین حق هر فرد برای مشارکت در تعیین سرنوشت، آمده بود، وحشیانه مجروح کردند.

در جریان این حادثه عناصر ضد انقلاب یکی از هم‌وطنان زن ایرانی را به طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار داده و گزارش‌ها حاکیست که وی از ناحیه سر آسیب دیده است. سپس نیروهای امدادگر و پلیس در محل حاضر شده و حادثه را صورت جلسه می‌کنند.   

کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که موضوع از طریق منابع رسمی در حال پیگیری است.

رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در کشور انگلیس از ساعت ۹ صبح به وقت محلی امروز (جمعه) در ۱۱ شعبه اخذ رای در هفت شهر این کشور، آغاز شده است.

گروه‌های معاند از ساعات ابتدایی صبح امروز مقابل شعب مختلف اخذ رای حاضر شده و تلاش می‌کنند تا روند رای‌گیری را مختل کنند. در لندن معترضان مقابل بخش کنسول‌گری سفارت تجمع کرده و با توسل به اهانت علیه رای دهندگان و پاشیدن رنگ تلاش می‌کنند تا آنها را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.

حسینی متین پیش‌تر گفته بود: گروه‌های معاند و مخالف در خارج از کشور به انواع ترفندها متوسل شده‌اند تا ایرانیان را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.  

وی تصریح کرد: ولی با اطمینان عرض می‌کنم بر اساس اطلاعاتی که تا این لحظه (ظهر به وقت لندن) به دست ما رسیده و حدود چهار ساعت از برگزاری انتخابات می‌گذرد واقعا استقبال خوب بوده و با وجود مشکلاتی که گروه‌های معاند و مخالف ایجاد کردند؛ گروه‌هایی که سوابق تروریستی آنها برای همه هم وطنان و جهانیان عیان و آشکار است؛ استقبال مطلوب بوده و ما هنوز انتظار داریم که در ساعت‌های بعد از ظهر این استقبال افزایش بیشتری داشته باشد.

کاردار سفارت افزود: البته هوای بارانی و محدودیت‌های مسافرتی مسائل مربوط به بیماری کرونا موانعی بوده که وجود دارد اما استقبال خوب بوده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    18 0
    حالا اگه بر عکس اتفاق میفتاد فیلمشو میگرفتن و الان شبکه های سعودی اینترنشتال و بی بی سی مرتب پخشش میکردن انگ وحشی بودن و ضد ازادی به ما میزدن
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    8 0
    وحشیای کثافت اونوقت ادعای روشنفکری و آزاداندیشی و احترام به حریم خصوصی و آزادی بیان هم میکنن
  • مهدی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    8 1
    به غضب و انتقام عاجل و الهی دچار شوند که بنیانشان را ریشه بکند!
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    8 2
    خدا لعنتشون کنه حرومزاده های کثیف !! ادعای ازادی بیان هم دارن !! فقط خاک عالم تو سر کسی که داخل کشور حرف این جماعت رو باور میکنه
  • GB ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    12 1
    من از بیرمنگام هستم اتفاقا همین جا رای دادم. این ها آدم های ترسو و یه مشت پناهنده بیکار هستن که زورشون به یه خانم بی‌دفاع رسیده اگر من اونجا بودم حسابشون می‌رسیدم.
  • GB ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    9 0
    وقتی رای دادم شعبه بیرمنگام دو تا جون کم سن و سال اونجا بودن که نقش نگهبان رو داشتن. اگر من مسؤل اون شعبه بودم 2 یا 3 نفر نگهبان درست حسابی اونجا میزاشتم که حساب کار دست این خراب کار ها بیاد. دو تا bouncer اونجا بود عمران کسی جرات تعرض به اون خانم رو می‌کرد.
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    خدا الهی بزنتتون
  • م د IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    آخه میشه یه نگهبان ، سرباز دم درب سفارت ایران نباشد؟ تا امنیت مردم حفظ کنند اگه ایران بود ارث نداشته پدر شون رو از ما می خواستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس