مردم ایران دشمن را با آراء خود موشک‌باران خواهند کرد

فرمانده کل سپاه گفت: مردم ایران اسلامی هر رأی خود را همچون یک موشک تلقی می‌کنند و دشمن را با آراء خود موشک‌ باران خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه قرارگاه انتظامی امام علی (ع) که عهده دار مسئولیت تامین نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ است،گفت: بحمدالله امروز ملت بزرگ ایران در حال خلق و آفرینش یک حماسه سیاسی جدیدی هستند و با مشارکت گسترده و باشکوه خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همه آرزوها و رویاهای شوم دشمنان مشت محکمی خواهند زد.

وی افزود: دشمن با مدل جنگ به نبرد و مقابله با این انتخابات پرداخته است، از سویی مردم شریف و عزیز ایران اسلامی نیز هر رای خود را همچون یک موشک تلقی می‌کنند و دشمن را با آراء خود موشک‌باران خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: امنیت و سلامت یکی از ارکان مهم انتخابات در کشور است که توصیه ها، تاکیدات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" نیز بیانگر این امر است.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: بحمدالله برادران ما در ناجا با همه استعداد و ظرفیت‌های ممکن در راستای برقراری نظم و امنیت برای انتخاباتی امن وارد عرصه شده اند؛ ما هم بر اساس تاکیدات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا به کمک برادران عزیز خود در ناجا با بیش از ۱۳۰ هزار نفر از نیروی‌های بسیج و همه فرماندهان سپاه استانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده ایم امید است که با برادران عزیز خود در ناجا بتوانیم یک امنیت دل انگیز و قابل قبول و آرامش افزا را برای ملت عزیزمان ایران اسلامی فراهم کنیم.

وی در پایان با قدردانی از سردار اشتری و عموم فرماندهان و کارکنان غیور و مجاهد نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم با همکاری سپاه و ناجا و سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در این جهاد بزرگ ، وظیفه سیاسی خود را در یوم الله انتخابات ۲۸ خرداد به خوبی انجام دهیم، گفت: از همه همکاران در ستاد قرارگاه امام علی(ع) که به صورت شبانه روزی در راستای برقراری امنیت در این لحظه‌های تاریخ ساز تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم و خدا قوت می‌گوییم و آروزی سلامتی و توفیقات روزافزون این عزیزان در اجرای ماموریت‌های خطیری که دارند را از خداوند متعال خواستارم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    سپاه ودیگر نخبگان کشور دردولت روحانی از صحنه کنار گذاشته شدند امروز باید درتمامی عرصه های اقتصادی وصنعتی بخصوص خودروسازی و لوازم خانگی ونفت وکشاورزی وراه سازی و.... ورود کرده وبه سرعت به یاری خدا شاهد صنعتی شدن کشور باشیم
  • BE ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    بوسه بر گل روی سردار سلامی ، گل محمدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس