رعایت حداکثری پروتکل‌های کرونا در شعب اخذ رای

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی در حاشیه شرکت در انتخابات و بازدید از حوزه انتخابیه اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل برای کاهش ازدحام درون‌شهری برای شرکت در انتخابات، تعداد شعب و تکثر شعب اخذ رای بود که این مهم با همکاری استانداری در سطح تهران محقق شد. در حال حاضر ۶۸۷۰ صندوق رای در استان داریم که این تعداد افزایش یک و نیم تا دو برابری نسبت به سنوات گذشته دارد. در شهر تهران هم همینطور است و حدود ۳۷۹۰ شعبه مستقر شده است.

وی با بیان اینکه نوع باز توزیع جغرافیایی شعب نیز به گونه‌ایست که حداقل ازدحام را شاهد باشیم گفت: علاوه بر این برای نظارت و بررسی پروتکل‌ها، ناظران بهداشتی مستقر هستند و گزارشاتی که به ستاد کرونای تهران داده اند حاکی از رعایت حداکثری پروتکل‌ها و شیوه نامه های بهداشتی است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: همکاران ما در هلال احمر هم نظارت بر پروتکل ها را انجام می‌دهند. رعایت خود مردم، استفاده از ماسک و وسایل شخصی هم اهمیت و تاثیر داشت. باید از خود مردم فهیم و قدرشناس تهران هم تشکر کنم. به نظر می‌رسد پروتکل ها در ساعات باقی مانده هم رعایت شود و بتوانیم انتخاباتی سالم و بهداشتی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه ۸۰ هزار نفر نیروی اجرایی انتخابات بودند که ۲۰ هزار نفر تامین امنیت را برعهده دارند اظهار کرد: برای تمام عوامل برنامه‌های خوبی از طریق وزارت کشور و استانداری تدارک دیده شد تا عوامل اجرایی با شیوه‌نامه‌های بهداشتی آشنا شوند.

به گفته فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، ۴۵۳ شعبه اخذ رای شناور و سیار نیز طراحی و تدارک دیده شد تا به بیمارستان ها برود. از این تعداد چهار صندوق در شهر تهران نیز مختص کسانی است که در بیمارستان ها حضور ندارند ولی بیماران کرونایی در منزل دارند و طی تماسی که با فرمانداری تهران می‌گیرند می توانند از این امکان استفاده کنند. همچنین به اندازه کافی لباس حفاظتی برای عوامل اجرایی در شعب سیار درنظر گرفته شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس