بازار داغ سلفی بگیران رای دهنده در پای صندوق رای حسینیه ارشاد

بسیاری از رای دهندگان حاضر در پای صندوق رای حسینیه ارشاد قبل از انداختن برگه‌های رای خود به صندوق، اقدام به گرفتن عکس سلفی با آرای خود می‌کنند.

به گزارش مشرق، رای دهندگان در هر رده سنی همراه فرزندان و دوستان، پدران و مادران و همسران خود با گرفتن عکس سلفی از آرای‌شان، حماسه حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را به ثبت می‌رسانند.

برخی رای دهندگان که به طور خانوادگی به پای صندوق رای آمده‌اند، از دیگران می‌خواستند تا عکسی از حضور و مشارکت آنها در این انتخابات برای آنها ثبت کنند.

همچنین رای اولی ها هم در این شعبه با عکس سلفی این روز را برای خود ثبت می‌کردند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یازدهمین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خردادماه از ساعت ۷ صبح آغاز شد و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درصورت تشخیص وزیر کشور رای گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد یافت.

از مجموع  ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دهی در انتخابات در کل کشور، ۲٩ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و  ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر زن هستند.  سن قانونی رای دهندگان ١٨ سال متولدین ٢٨ خرداد ١٣٨٢ و قبل از آن و تعداد رای اولی‌ها یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر است که ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر مرد و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر از این تعداد زن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    1 2
    رأی من در امتداد خون شهیدانیست که برای راه خدا و سربلند ماندن کشور و پرچم ایرانم از جان گذشتند.«امروز، قرارگاه حسین‌بن‌علی(ع) ایران است/ اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند، بیت‌الله‌الحرام و قرآن آسیب خواهد دید/ مردم عزیز ایران فشار دشمنان، شما را دچار تفرقه نکند/ در مسائل سیاسی، ولایت فقیه را بر سایر امور ترجیح دهید»قسمتهایی از وصیتنامه شهید سپهبد سلیمانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس