image.png

برای ششمین دوره پیاپی، همراه اول شبکه ارتباطی امن و پایدار خود را جهت برگزاری انتخابات در اختیار وزارت کشور قرار داد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول برای ششمین دوره پیاپی، شبکه ارتباطی امن و پایدار خود را با بیش از ۲۹۰۰۰ سایت برای برقراری ارتباط نزدیک به ۶۷۰۰۰ شعبه انتخاباتی، در اختیار وزارت کشور قرار داد.

امروز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، همچون دوره های قبل، سرویس اتصال شعب اخذ رأی به مرکز داده وزارت کشور، از ساعت ۷ صبح بدون هیچگونه وقفه ای و به‌صورت مطلوب توسط این اپراتور ارائه شده است.

همچنین علاوه بر شعب اخذ رأی، تمامی مشترکان همراه اول به‌نحو مطلوب در حال استفاده از سرویس‌های دیتا، تماس و پیامک این اپراتور هستند.

براساس اعلام این اپراتور، ترافیک دیتای مصرفی امروز کاربران همراه اول نسبت به جمعه گذشته، ۳ درصد رشد داشته است که بیانگر پایداری کامل شبکه اپراتور است.

در انتخابات امروز، همراه اول با کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور جهت احراز هویت رأی دهندگان با استفاده از شبکه گسترده خود همکاری کرده است.

دهم خردادماه امسال، امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور ضمن بازید از مرکز مدیریت شبکه همراه اول و در دیدار با مدیرعامل این اپراتور با اشاره به بلوغ همراه اول در سالیان اخیر در فراهم کردن بستر فنی انتخابات، رضایت کامل خود را از خدمات همراه اول در برگزاری هر چه بهتر انتخابات الکترونیکی اعلام کرده و گفته بود که در آخرین دوره انتخابات که از بستر همراه اول استفاده شد، بیش از ۹۹ درصد شعبات در گستره پوشش شبکه همراه اول بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس