رسانه‌ی دیکتاتوری سعودی خط تشکیک در انتخابات ایران را آغاز کرد

شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال متعلق به دربار سعودی در جدیدترین خبرسازی خود، خط ایجاد شبهه در انتخابات ایران را آغاز کرده و میزان مشارکت مردم را حدود ۳۰ درصد برآورد کرده است.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال متعلق به دربار سعودی در جدیدترین خبرسازی خود، خط ایجاد شبهه در انتخابات ایران را آغاز کرده و میزان مشارکت مردم را حدود ۳۰ درصد برآورد کرده است.

آنچه این شبکه سعودی به دنبال آن است، پررنگ کردن خط تحریم و پایین نشان دادن میزان مشارکت پای صندوق‌های رای است.

این خبرسازی شبکه سعودی درحالیست که گزارش‌ها و تصاویر منتشر شده از شعب مختلف در تهران و دیگر شهرستان‌ها، حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای را نشان می‌دهد. این حضور به قدری بود که بسیاری از تحلیل‌گران داخلی و خارجی را نیز غافلگیر کرده است.

در برخی شعب، مردم حتی پیش از آغاز فرایند رای گیری، صف‌های طولانی را تشکیل داده بودند.

خط تحریم انتخابات از هفته ها قبل توسط رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب ازجمله اینترنشنال، بی بی سی، من وتو و... آغاز شده و برخی گروه‌های برانداز و افراد خارجی و بعضا داخلی نیز همین خط را دنبال کردند اما آنچه از گزارش‌های مستند از ساعات ابتدایی رای گیری می توان فهمید، چیزی خلاف همه این تلاش‌هاست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    1 2
    رأی من در امتداد خون شهیدانیست که برای راه خدا و سربلند ماندن کشور و پرچم ایرانم از جان گذشتند.«امروز، قرارگاه حسین‌بن‌علی(ع) ایران است/ اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند، بیت‌الله‌الحرام و قرآن آسیب خواهد دید/ مردم عزیز ایران فشار دشمنان، شما را دچار تفرقه نکند/ در مسائل سیاسی، ولایت فقیه را بر سایر امور ترجیح دهید»قسمتهایی از وصیتنامه شهید سپهبد سلیمانی
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    3 1
    بدبختهای مفلوک شما یک درصد هم انتخابات ندارید راجع به انتخابات ما نظر می دهید.
  • حامد IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    5 1
    دشمن فاسد و ملعون کارش همینه اگر غير از اين بود باید شک میکرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس