جشن انتخابات

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه تمهیدات بسیار مناسبی برای جلوگیری از انتقال هرگونه بیماری اندیشیده شده است، گفت:‌ در شعب رأی‌گیری فاصله‌گذاری مناسبی هم پیش‌بینی شده است.

به گزارش مشرق، ایرج حریرچی درباره تمهیدات وزارت بهداشت برای روز رأی‌گیری، گفت: تمهیدات بسیار مناسبی برای جلوگیری از انتقال هرگونه بیماری اندیشیده شده است. همچنین بیش از ۱۰ هزار شعبه رأی‌گیری برای اینکه کاهش تراکم در شعب باشد، در سراسر کشور اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای

وی افزود: در عین حال در شعب رأی‌گیری فاصله‌گذاری مناسبی هم پیش‌بینی شده است. همه شعب رأی‌گیری نیز ناظر بهداشتی خواهند داشت. استفاده از وسایلی مانند استامپ و … نیز از فرایند انتخابات حذف شده است.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا، حریرچی گفت: از مردم دعوت می‌کنیم که با اطمینان خاطر برای رأی‌دهی مراجعه کنند و رأی‌دهیشان را در تمام ساعات روز توزیع کنند و از ساعات اولیه مراجعه کنند. ما ان‌شاءالله هیچ نگرانی درباره کرونا نخواهیم داشت. از مردم هم خواهش می‌کنیم که بهترین ناظر برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بهترین عامل برای رعایت دستورالعمل‌ها باشند و ما هم با عوامل نظارتی و با کمک وزارت کشور این اقدام را انجام می‌دهیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس