خانواده شهید طهرانی مقدم: حضور حداکثری در انتخابات موجب اقتدار اسلام و یأس دشمنان خواهد شد

خانواده شهید حسن طهرانی مقدم با صدور بیانیه‌ای از مردم ایران خواستند تا با مشارکت حداکثری در انتخابات، موجب اقتدار اسلام و یأس دشمنان شوند.

به گزارش مشرق، خانواده شهید حسن طهرانی مقدم، پدر صنعت موشکی ایران در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور گسترده‌ در انتخابات دعوت کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام‌ بر مردم بصیر و انقلابی ایران

رویداد مهم و اثرگذار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و بیانات ارزشمند، حکیمانه و پدرانه ولی امرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ما را بر آن داشت تا چند جمله‌ای با مردم عزیزمان سخن بگوییم.

انقلاب اسلامی مردم ایران با اتکای به ارزش‌های متعالی اسلام، توانست تعریف جدیدی از مردم سالاری دینی را به دنیا عرضه نماید و اقتدار ملی را از طریق مشارکت دادن مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی، دفاعی و سیاسی بویژه در اعمال مستقیم حق حاکمیت بر سرنوشت خویش، به ارمغان آورد.

همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند: "هر جایی که ملّت ما همّت کرد، توانست کارهای بزرگی انجام دهد. در زمینه‌ی ابزارهای دفاعی ما احتیاج به ابزارهای دفاعی‌ای داشتیم و به ما نمی فروختند؛ خود جوان‌های ما شروع کردند، امروز خوبش را، بهترش را، مؤثّرتر از آنچه می‌خواستیم از آنها تهیّه کنیم را در کشور داریم. این ملّت را با این توانایی‌ها، با این همّت، با این بنیه‌ی قوی نمی‌شود مأیوس کرد."

در حقیقت، مشارکت حداکثری ما مردم همچون توان موشکی و توان دفاعی، اقتدار اسلام و ایران را افزایش خواهد داد و سربلندی میهن عزیزمان و تقویت امید و روحیه خودباوری دوستداران انقلاب اسلامی و آزادی‌خواهان جهان را درپی خواهد داشت.

از این رو ما و همه ملت ایران به ندای رهبری حکیم خود لبیک گفته و بار دیگر با اهتمام ویژه به حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری؛ امیدبخش دوستان و مأیوس‌کننده دشمنان خواهیم بود.

خانواده شهید حسن طهرانی مقدم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس