کتاب خط مقدم - فائضه غفار حدادی - کراپ‌شده

ن ‌نوبت از چاپ کتاب مذکور که در هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس تقدیر شد، همزمان با تولد ۶۱ سالگی این ‌شهید عرضه شده است.

به گزارش مشرق، کتاب « خط مقدم؛ روایتی مستند از تشکیل یگان موشکی ایران با محوریت زندگی شهید طهرانی‌مقدم» اثر فائضه غفارحدادی بتازگی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ ششم رسیده است.

  این ‌نوبت از چاپ کتاب مذکور که در هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس تقدیر شد، همزمان با تولد ۶۱ سالگی این ‌شهید عرضه شده است. این ‌کتاب برشی مستند از میانه خط زندگی حسن طهرانی‌مقدم است که دور از تخیل و رویاپردازی‌های نویسندگی نوشته شده است. بازه زمانی مطالب کتاب هم از مرداد سال ۶۳ تا دی‌ماه ۶۵ است.

نخستین گام‌های پژوهشی این اثر، پیش از انتشار در سال ۱۳۸۴ و با تشویق و حمایت‌های سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم بوده است. آن‌زمان هدف جمع‌آوری خاطرات و مستندات دوران دفاع موشکی بود. سردار طهرانی‌مقدم در مصاحبه، بیش از آنکه از خود بگوید از یاران شهیدش گفته بود و علاقه‌مند بود که زحمات رزمندگان گمنام یگان موشکی در تاریخ ثبت و ضبط شود و تاکید می‌کرد که این ‌شهدا را برای مردم الگو کنید.

خط زندگی حسن طهرانی‌مقدم پر از حادثه است، پر از بالا و پایین‌های ناگهانی و حساس. چاپ ششم این‌کتاب با ۵۲۸ صفحه و قیمت ۶۵ هزار تومان عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 1
    حیفه که از خود گذشتگیهای مدافعان خستگی ناپذیر اسلام و ولایت گفته نشه خواهشا پیگیر پخش مستند های ساخته شده در مورد حاج حسن و یارانش در شبکه افق باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس