بروزرسانی| لیگ ملت‌های والیبال| نبرد ایران و اسلوونی به تساوی کشیده شد

تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به مصاف اسلوونی رفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل اسلوونی قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازهای  ۲۵ بر ۱۴، ۲۰ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵ و ۳۰ بر ۳۲ مغلوب  حریف خود شد.

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از سعید معروف، سید محمد موسوی، میثم صالحی، مسعود غلامی، میلاد عبادی‌پور، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد. ملی‌پوشان ایران از ۱۱ مسابقه قبلی خود ۵ پیروزی و ۶ شکست در کارنامه خود دارند.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران

تیم ایران بازی را خوب شروع کرد و با دفاع‌های دیدنی توانست ۴ بر صفر از حریف خود پیش بیفتد تا جولیانی، سرمربی اسلوونی درخواست وقت استراحت فنی کند. برتری ایران ادامه پیدا کرد تا در امتیاز ۸ بر ۳ به سود شاگردان آلکنو، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. دفاع روی تور منسجم از ایران و حرکات پایپ معروف و صالحی موجب شد تا جولیانی در امتیاز ۱۳ بر ۵ به سود ایران چندین تغییر را در ترکیب تیم خود ایجاد کند. سرویس‌های کم نقص عبادی‌پور و در ادامه دفاع خوب ملی‌پوشان ایران اختلاف را بیشتر کرد. در امتیاز ۱۶ بر ۵ به سود ایران یک بار دیگر بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود اسلوونی

ترکیب تیم ایران برای ست دوم تغییری نکرد. شاگردان جولیانی این ست را بهتر از ایران آغاز کردند و در امتیاز ۸ بر ۳ به سود اسلوونی، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. زمان وقت استراحت فنی دوم رمانی اعلام شد که نتیجه بازی ۱۶ بر ۱۲ به سود اسلوونی بود. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود اسلوونی خاتمه پیدا کرد. 

ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود اسلوونی

تیم اسلوونی ست سوم را هم خوب شروع کرد. آنها با کمک اشتباهات تیم ایران توانستند از شاگردان آلکنو پیش بیفتند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۳ به سود اسلوونی، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. برتری اسلوونی ادامه پیدا کرد و در امتیاز ۱۸ بر ۱۳ به سود این تیم، آلکنو درخواست وقت استراحت فنی کرد. مسعود غلامی در این ست با مصدومیت روبرو شد و از ترکیب ایران خارج شد. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود اسلوونی تمام شد.

ست چهارم؛ ۳۲ بر ۳۰ به سود اسلوونی

ست چهارم بسیار نزدیک آغاز شد و در امتیاز ۸ بر ۷ به سود ایران بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز ۱۴ تیم اسلوونی توانست بازی را به تساوی بکشاند، اما در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به سود ایران یک بار دیگر بازیکنان نزد مربیان خود رفتند. بازی در امتیاز ۲۳ یک بار دیگر به تساوی کشیده شد. این ست در نهایت با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ به سود اسلوونی تمام شد تا این تیم همچنان پدیده این دوره از رقابت‌ها باشد.


شاگردان ولادیمیر آلکنو در ادامه مسابقات خود روز دوشنبه، ۳۱ خرداد ماه از ساعت ۱۵:۳۰ مقابل فرانسه قرار خواهند گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    9 1
    سرویس‌های کم نقص عبادی‌پور؟‌ ‌:))‌ تو همون امتیازهای آخر بازی سرویس رو چنان زد وسط تور که انگار دقیقاً مرکز تور رو هدف گرفته بود
    • MN US ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      3 3
      شماام دیگ شورشو دراوردید اون همه سرویس خوب زد همین ی دونه رو میبینی
    • پری مجرد 44 ساله IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      2 1
      عبادی پور تو دل ملت رو خون کردی غرور ملی رو جریحه دار کردی در حق طرفداران والیبال کشورت اجحاف کردی فقط برو
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      1 0
      در توپ های برگشتی خیلی ضعیفیم و در برابر بلند زن های حریفان هم استحکام نداریم. پری خانم شما هم ول کن این عبادیپور بنده خدا را. در این دو بازی بد نبود که. کم کم داره ازت حساب میبره و بازیش بهتر شده چون میدونه در غیر اینصورت با شما یکی طرفه
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      0 0
      انصافا تو این بازی سرویس خوب زد حالا اون یکی دوتا رو ک همه خراب میکنن
  • حمید کلباسی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    3 3
    تیم ایران نه ترکیب ثابت دارد نه جانشینی همطراز سعید معروف و امیر غفور ؛ نه می تواند دو پوئن از زدن سرویس بگیرد ؛ پس چه لزومی دارد به المپیک رفته و سوهان روح مردم شود؟
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      0 0
      در هر بازی داره تغییراتی ایجاد می‌کنه تا برای المپیک به بهترین ترکیب دست پیدا کنه هدف اصلی آلکنو المپیکه
  • Mammd IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    4 0
    بازیشون بهتر شده مشکلشون اینجاس اول ست ول میکنن بازیو اخر ست هرکاری میکنن نمیشه دیگه یسریام شور یچیزیو در میارن یه بازیکن تو یه بازی خراب کرد هی نباید کشش داد
  • ..... IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    بابا شما خیلی نامردین این همه سرویس عالی اون وقت همون یکی رو دیدی بعدشم در همون موقیت های حساس موسوس هم خراب کرد. چرا اونو ندیدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس