یورو ۲۰۲۰| اوکراین برنده تقابل جذاب با مقدونیه شمالی شد

شاگردان آندرِی شوچنکو در دومین دیدار خود از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ بر مقدونیه شمالی غلبه کردند.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال اوکراین و مقدونیه شمالی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنجشنبه) در دومین بازی خود از گروه C شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا در ورزشگاه ناسیونالای شهر بخارست به مصاف هم رفتند که این جدال جذاب در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان آندرِی شوچنکو خاتمه یافت.

اوکراین در نیمه اول این بازی دو بار توسط یارمولنکو در دقیقه ۲۹ و یارمچوک در دقیقه ۳۴ به گل رسید، این در حالی است که گل پاندف برای مقدونیه مردود اعلام شد. نیمه دوم این بازی هم جذاب بود و دو تیم بارها دروازه یکدیگر را تهدید کردند، اما این مقدونیه بود که در دقیقه ۵۷ صاحب یک ضربه پنالتی شد که دروازه‌بان اوکراین ضربه ازگجان آلیوسکی را مهار کرد، اما او در برگشت همان توپ را گل کرد.

بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان شوچنکو در جریان بود که داور بازی در دقیقه ۸۴ با استفاده از کمک‌داور ویدئویی (VAR) به دلیل برخورد توپ به دست بازیکن مقدونیه یک ضربه پنالتی به سود اوکراین اعلام کرد که ضربه روسلان مالینوفسکی را استول دیمیترفسکی دروازه‌بان حریف به شکلی زیبا مهار کرد و تیمش را برای بازگشت به بازی امیدوار نگه داشت. در ادامه هم حملات دو تیم بی‌نتیجه ماند و بازی با برتری ۲ بر یک شاگردان شوچنکو پایان یافت.

با این نتیجه اوکراین سه امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده سوم جدول نسبت به صعود از گروه C امیدوار ماند. مقدونیه هم با دو شکست متوالی حذفش از دور رقابت‌ها قطعی شد و بازی پایانی‌اش با هلند تشریفاتی خواهد بود.

فرناندو راپالینی داور آرژانتینی این بازی در این دیدار به دارکو ولوفسکی (۵۹) و دانیل آوراموفسکی (۸۴) از مقدونیه شمالی و میکولا شاپارنکو(۴۳) کارت زرد نشان داد.

در همین چارچوب امشب دو دیدار دیگر برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در گروه B تیم‌های دانمارک و بلژیک در ورزشگاه پارکن شهر کپنهاگ به مصاف هم ‌می‌روند و از ساعت ۲۳:۳۰ هم دیدار هلند - اتریش از گروه C در ورزشگاه یوهان کرایف واقع در شهر آمستردام برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس