کد خبر 1232862
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: در حالی که الفت و همدلی در میان نیروهای انقلابی به اوج رسیده، شکاف و دو پارگی تا عمق ائتلاف مدعی اصلاحات و اعتدال پیش رفته و به نقطه غیر قابل بازگشت رسیده است.

دوپارگی و شکاف، قبل از هر چیز حاصل عملکرد این ائتلاف پر تناقض است. یک سر این طیف به دشمنان ملت ایران ختم می شود که دنبال بی رونق کردن انتخابات بوده اند و یک سر دیگر می خواهد داخل نظام باشد. از یک طرف وعده های خلاف واقع داده اند و از طرف دیگر به حداقل مسئولیت های دولت عمل نکرده و مدعی شده اند رئیس جمهور، فاقد اختیارات است، و با این همه برخی از همان ها دوباره وعده می دهند!

اگر مخاطبی واقعا دعاوی متناقض این جماعت را جدی بگیرد، سرگیجه پیدا می کند. به همین دلیل هم هست که رای و پایگاه اجتماعی آنها به شدت ریزش کرده است.

طبق نظرسنجی های دولتی، حمایت خاتمی از نامزدی، حداکثر همراهی ۶ درصد رای دهندگان را جلب می کند، روحانی زیر ۷ درصد مقبولیت دارد و رای همتی ۵ درصد است. در مقابل آقای رئیسی طبق همین نظرسنجی ها، بالای ۶۶ درصد رای دارد. این رای با کیفیت و با ثبات، به خاطر خدمات سه ساله ایشان در مبارزه با فساد دانه درشت ها و شکستن خط قرمز آنها، بازگرداندن ده ها هزار میلیارد تومان بیت المال و کمک به احیای دو هزار واحد تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل است.

اکنون در حالی که میرحسین موسوی آخرین خیانت ممکن را مرتکب شده و همراه برخی افراطیون مدعی اصلاحات به گروهک های تحریمی پیوسته، کروبی و برخی اصلاح طلبان اعلام کرده اند به همتی رای می دهد، اما خاتمی حتی جرئت نکرده حمایت خود از همتی را صریح اعلام کند. نهاد اجماع ساز وی هم که قرار بوده، شکاف ها را در این طیف ترمیم کند، خود سبب درگیری های بی سابقه شده است. از قضا سرکنگبین، صفرا فرود. 

در مقابل اما الفت و همدلی در میان طیف نیروهای انقلابی رو به رشد است، چنان که امروز دو نامزد مومن و انقلابی، آقایان دکتر  جلیلی و دکتر زاکانی، ایثار گرانه از نامزدی انصراف دادند و از آقای

رئیسی حمایت کردند. این اتفاق، نه فقط بشارت پیروزی، بلکه خود پیروزی است و موجب جلب رحمت و برکات الهی برای ملت بزرگ ایران خواهد شد، ان شاءالله. آقایان زاکانی و جلیلی! منت دار شما هستیم که سر بزنگاهی حساس، از خود گذشتگی نشان دادید و ادب انقلابیگری و خدمتگزاری را با عمل خود، به همه ما آموختید. اکنون امید ها بیش از پیش قوت گرفته که ملت ایران روز جمعه فتح الفتوحی بزرگ را پدید آورند و نقطه پایان بر کابوس هشت ساله دولت و خسارت های آن بگذارند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شسم IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 1
    من خودم عاشق و مقلد خمينى كبيرم و چون مير شريف ما هم عاشق و رهرو اون مظهر عزت و شرافته ماهم عاشق اين اسطوره مردانگى و آزادگى هستيم ،
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    6 1
    #پایان_کابوس_روحانی
  • محسن IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    2 3
    جناب آقای ایمانی! آیا خودتان دقت فرموده اید که حدود سه چهارم از مطلبتان را به اصلاح طلبان اختصاص داده اید و فقط در پاراگراف آخر به اصل مطلب مورد نظرتان پرداخته اید؟! از همینجا می توان فهمید که اصلاح طلبان از نظر شما چقدر بی اهمیت یا چقدر مهم هستند!
  • مینا IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    8 1
    هزاران درود و سلام بر جلیلی و زاکانی من خاک زیر پایشان را میبوسم و بر چشمانم می مالم آخر مردم این خاک بوی خاک جبهه ها را میدهد و متبرک است به خاک کربلا رای من رییسی
  • هم وطن IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    پیروزی با هدف چه کارهایی مورد نظر شماست
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    خدایا خودت به این مردم رحم کن
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    4 1
    یحبهم و یحبونه قران کریم خدا آنان‌را دوست دارد و آنان هم خدا را دوست دارند.. آفرین بر عاشقان حضرت حق... جزاکم الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس