رئیسی

بیش از ۱۴۲۰ نفر از بزرگان، فضلا و اساتید حوزه علمیه سراسر کشور از آیت الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

به گزارش مشرق،   بیش از ۱۴۲۰ نفر از بزرگان، فضلا و اساتید حوزه علمیه سراسر کشور از آیت الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین
إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (سوره مبارکه رعد/ آیه ۱۱)

یکی از مهم ترین ثمرات انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره)، مردم سالاری دینی است که آن را با برگزاری قریب به چهل انتخابات سراسری در طول چهار دهه به رخ مدعیان دموکراسی کشیده است.

متاسفانه عملکرد ضعیف و غیر قابل دفاع دولت در هشت سال گذشته در عرصه های اقتصادی و معیشتی و دیگر زمینه ها باعث گله مندی و ناراحتی طیف گسترده ای از مردم عزیزمان شده است.

حال که در آستانه یکی از مهم ترین انتخاب ها قرار داریم سلطنت طلبها، منافقین، مستکبرین، بدخواهان و دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی دست به دست هم داده اند تا با تبلیغات بی پایه، ناامید کردن مردم و اتهام زنی به نهادهای قانونی کشور باعث حضور کم رنگ مردم در پای صندوق رای شوند.
اما به فضل الهی مردم عزیز ایران با بصیرت مثال زدنی خود در روز ۲۸ خرداد با هر رای خود سیلی محکمی به صورت دشمنان اسلام و ایران خواهند نواخت و کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد که علاوه بر پاک دستی، تقوی، کار جهادی و برنامه، کارنامه روشنی در مسئولیت های مهم کشوری داشته و همچنین قدرت اجماع سازی در مردم، نخبگان و مسئولین را دارا باشد.

بر این اساس و بعد از بررسی های دقیق و جلسات متعدد با نامزدهای محترم و کارشناسان به این نتیجه رسیدیم که حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی(دام عزه) فرد اصلح برای عهده گرفتن مسئولیت خطیر ریاست جمهوری می باشند.

لذا اولا از کاندیداهای جبهه انقلاب که حقیقتا با حضور و اعلام نظرهای دقیق و کارشناسی خوش درخشیدند، درخواست داریم تا با ایثار و از خودگذشتگی، در نظر گرفتن اهمیت اجماع حداکثری، جلوگیری از تشتت آراء و روی کار آمد دولتی با پشتوانه محکم مردمی، به وظیفه انقلابی خود عمل کنند و ثانیا از مردم شریف و صبور ایران اسلامی تقاضا داریم تا با حضور حماسی خود پای صندوق های رای در ساختن ایرانی قوی و مقتدر مشارکت نمایند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس