کد خبر 1232590
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
بورس نمایه

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ۲۵۲ نماد در صف فروش قفل بودند که ارزش آنها به ۳۲۹۶ میلیارد تومان رسید و در مقابل ۴۱ نماد معادل ۳۶۹ میلیارد تومان در صف خرید بودند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۰٫۲۱ درصد تغییر و دو هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۴۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با دو  واحد ریزش در محدوده ۳۷۰ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز به سه هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات هم   پنج هزار میلیارد برگه سهم بود.

امروز نمادهای «فملی»، «فارس» و «نوری» بیشترین تاثیر را در شاخص کل بورس گذاشتند و بیش‌ترین تراکنش‌ها هم برای «غکورش»، «ولکار» و «شپنا» ثبت شد.

خودرو ، فرآورده نفتی و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معاملات ۴۷۵ میلیارد تومان، ۳۱۰ میلیارد تومان و ۲۱۷ میلیارد تومان برترین صنایع بازار بوده‌اند که بیشترین حجم معاملات را رقم زده‌اند. این در حالی بود که برخی از نمادهای پالایشی نظیر «شبندر» و «شبریز» به دلیل افشای الف در خصوص افزایش میزان سود هر سهم خود متوقف شدند. اتفاقی که دیگر نمادهای پالایشی را وارد فاز مثبت کرد.

امروز همچنین عرضه اولیه «ومدیر» به عنوان پنجمین عرضه اولیه سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس