کد خبر 1232511
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
معاملات بازار خودرو به بعد انتخابات موکول شد

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری بازار خرید و فروش خودرو متوقف شده و همه به نوعی منتظر تعیین و تکلیف رئیس جمهور آینده هستند تا شاید گشایشی در تغییرات قیمتی بازار بوجود بیاید.

به گزارش مشرق، بازار خرید و فروش خودرو در روزهای پایانی هفته اخیر همچنان شاهد توقف معاملات است. البته در روزهای گذشته کاهش عرضه برخی از محصولات توسط شرکتهای خودروساز عاملی شد تا قیمت تعدادی از خودروها رشد دو تا سه میلیون تومانی را تجربه کنند اما روی هم رفته انتخابات ریاست جمهوری عاملی شده تا هم خریدار و هم فروشنده دست از معاملات بکشند و منتظر تعیین و تکلیف ریاست جمهوری کشور باشند عده ای نگران افزایش قیمتها و برخی دیگر خوش بین به ثبات قیمتها در بازار خودرو هستند اما روی هم رفته توقف معاملات عاملی شده تا بازار خودرو در رکود مطلق به سر ببرد.

هم اکنون در بازار خودرو سمند ال ایکس ۱۹۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶تیپ دو با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۶تیپ پنج ۲۵۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار ۲۴۶ میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه براین تیبادو صندوقدار ۱۲۹ میلیون تومان، کوئیک آر ۱۵۸ میلیون تومان، ساینا ۱۴۶ میلیون تومان و تیبادو ۱۳۶ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس