شکست عجیب والیبال ایران مقابل استرالیا

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی در برخی فاکتورها، پیشرفت داشته ولی در دریافت افت کرده و شکست برابر تیم قعر جدولی نیز تیم ملی را زیر سؤال می‌برد.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه در مورد شکست ۳ بر ۲ تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ اظهار داشت: در درجه اول، مشخص بود که حریف را دست‌کم گرفته‌ و این تیم ته جدولی را جدی نگرفته‌ایم. استرالیا، استثنایی بازی کرد. اگر بازیکنان این تیم در سایر مسابقات هم همین عملکرد را داشتند، قطعا جایگاهشان، قعر جدول نبود.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ادامه داد: دریافت‌های تیم ایران اصلا خوب نبود و وقتی توپ اول به دست پاسور نرسد، حمله هم دچار افت می‌شود. دفاع و سرویس بازیکنان ایران هم مثل همیشه نبود. آنها از نظر روانی آماده نبودند. برای پیروز شدن باید برنامه داشت و زحمت کشید.

بیشتر بخوانید:

اولین برد استرالیا با شکست ایران رقم خورد/ بازگشت ناتمام شاگردان آلکنو

کارخانه گفت: بهترین پاسور دنیا داریم ولی وقتی توپ به دست او نمی‌رسد، کاری از دستش برنمی‌آید و نمی‌تواند تاثیرگذار باشد. دریافت‌کننده‌های ایران در این بازی افت کرده و شاید هم توسط تیم حریف به خوبی آنالیز شده بودند. باید این بازی را ۳ بر صفر می‌باختیم.

مشاور فنی تیم والیبال جوانان تصریح کرد: درس بزرگ این مسابقات برای ما این است که باید با تمام وجود زحمت کشید. ایران در برخی فاکتورهای بازی، پیشرفت داشته ولی در دریافت افت کرده است. سرمربی باید متوجه این مسائل باشد چون باختن به تیم ته جدولی، تیم را زیر سؤال می‌برد.

کارخانه در مورد مشکل دریافت‌های تیم ملی یادآور شد:‌ آلکنو مربی بزرگ و با دانشی است که بازیکنانی مثل موزرسکی و میخایلوف، زیر دست او کار کرده‌اند. باید صبور بود و دید چه توضیحی در مورد مشکلات تیم ملی دارد. پیشنهاد من این است که فرهاد قائمی دوباره به تیم ملی دعوت شود. باید از همه پتانسیل‌ها استفاده کرد.

وی گفت: داورزنی، مدیر موفقی است و قطعا تماس‌هایی با آلکنو خواهد داشت. با این حال نمی‌شود در کار سرمربی دخالت کرد. باید قضاوت در مورد تیم ملی را به بعد از مسابقات موکول کرد. مسابقات سختی پیش روی تیم ملی در المپیک است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناصر MD ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    9 1
    باسلام . اصلا جای نگرانی نیست سرمربی تیم ملی ایران در حال شناخت بهترین ترکیب برای المپیک میباشد یعنی از فرصت لیگ جهانی به عنوان بازیهای تدارکاتی برای المپیک استفاده میکند به همین خاطر از ترکیب های مختلف در بازیها استفاده میکند و همه بازیکنان را به بازی میگیرد که عیار بازیکنان را بسنجد.به امید موفقیت تیم ملی والیبال در بازیهای المپیک توکیو
    • پری مجرد 44 ساله IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      3 2
      ما به استرالیا نباختیم به عبادی پور باختیم
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    1 0
    بازی به بازی افت کنی . یعنی قدرت بدنی رو به تحلیل رفتن. . لیگ داخلی میتونه بازی ها را نزدیک بهم برگزار کند . تا شرایط داخلی نزدیک به شرایط بین المللی شود و بدن ها عادت کنند .
  • حمید IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    2 0
    آن چیزی که در این بازیها کاملا واضح و مشخص بود اینه که متاسفانه دوران بازی افرادی چون سید محمد موسوی و مخصوصا میلاد با وجود اینکه در لیگ های اروپایی بازی میکنن تموم شده.و تو هر بازی هر کدوم از بازیکنان در هر ست 3تا4 امتیاز سرویس به حریف دادند.یعنی واقعا در سرویس ضعیف هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس