کد خبر 1232240
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
محسن رضایی نمایه

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مادران و بانوان خانه‌دار باید مقدس شمرده شوند و این خانه‌داری را شغل بدانیم و به آن حقوق بدهیم و به منزلت بانوان احترام بگذاریم.

به گزارش مشرق، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز(سه شنبه ۲۵ خرداد) در نشست با بانوان تاکید کرد: ایران بدون بانوان ایران نخواهد شد و باید تلاش کنیم بانوان به حقوق حقه خود برسند.

وی افزود: مادران و بانوان خانه‌دار باید مقدس شمرده شوند و این خانه‌داری را شغل بدانیم و به آن حقوق بدهیم و به منزلت بانوان احترام بگذاریم؛ بانوان ما آینده ایران را می سازند؛ باید به بانوان که بیش از  ۵۰ درصد جمعیت کشور هستند توجه کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: پایه مسئله خانواده، جمعیت و تربیت فرزندان بهداشت و سلامت خانواده، بانوان هستند و اگر بانوان این همه نقش دارند چرا نباید از مدیران کشور باشند و چرا در دولت‌ها توجهی به آنان ندارند.

رضایی گفت:  تا گفتم می‌خواهیم خانه داری را شغل ثابت کنیم و حقوق بدهیم، صدای عده‌ای بلند شد که پولش را از کجا می آورید؛ اگر به خانم‌ها حقوق خانه داری بدهیم که روی تربیت بچه‌ها،   سلامت و بهداشت درون خانواده وقت می‌گذارند، چیز عجیبی است.

نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: حداقل دو بانو را در کابینه قرار می‌دهم تا منزلت بانوان دیده شود؛ مسئله حضور بانوان در کابینه موجب افزایش منزلت آنان می‌شود؛ بانوان می‌توانند تاجر، اقتصاددان و صاحب شرکت و موسسات باشند.

رضایی با بیان اینکه بانوان می‌توانند در تولید ثروت نقش داشته باشند، ساده‌ترین کار را بانک طلا دانست و گفت: وقتی طلا را نگه می‌دارید طلا سرمایه می‌شود و قیمت آن بالا می‌رود؛ با گذاشتن طلا در بانک طلا از سویی به شما سود پرداخت می‌شود و ار طرفی دیگر طلاهای موجود در بانک موجب پشتوانه پول ملی و تقویت آن می‌شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اهمیت کسب و کار خانگی بانوان گفت: به بانوان امکانات و تجهیزات می دهیم و برای آنان کسب و کارهای خانگی راه می اندازیم.

رضایی افزود: اگر ایران زبان داشت می‌گفت حالم خوب نیست؛ ترکیه از من جلو زده، محیط زیست من خراب شده و سطح آبهای زیرزمینی کاهش یافته است. آسمان ایران ما را دزدیدند. هواپیماهایی که می‌تواند در ایران مسافر پیاده کند و میلیاردها دلار فقط از مسافران و سوختگیری به ایران می‌رسید امروز به ترکیه، قطر و امارات می‌رود. ایران اگر زبان داشت از ما می پرسید چرا این بلا را سرم آورده اید و چرا منابع بنادر ما را در دوبی و فجیره برده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فاطمه IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    دمت گرم حاج محسن ایول داری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس