کد خبر 1232231
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
سازمان نظام پزشکی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با اشاره به اینکه در دوران پاندمی کووید ۱۹ دو اقدام مهم در سازمان نظام پزشکی انجام شد، گفت: قدردان زحمات و رشادت های جامعه پزشکی هستیم.

به گزارش مشرق، محمد رضا ظفرقندی، در مراسم تجلیل از اعضای کمیته علمی نخستین همایش جامع کشوری کووید ۱۹، اظهار کرد: نزدیک به ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این همایش کشوری مشارکت داشته اند که در نوع خود بی سابقه بود و به لحاظ علمی و آموزشی می تواند منشأ اثرات خوبی در حوزه درمان و آموزش باشد.

وی با اشاره به اینکه دو اقدام مهم در حوزه کرونا از سوی سازمان نظام پزشکی انجام شد، تصریح کرد: ثبت حوادث کرونا در ابعاد مختلف فرهنگی، هنری، رسانه ای، عکس و…، از جمله اقدامات موثر سازمان در زمینه ثبت رشادت های همکاران در دوران پاندمی کووید ۱۹ بود.

ظفرقندی افزود: علاوه بر ثبت رویدادهای کرونا، معاونت آموزشی سازمان نیز قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور اقدام به برگزاری جلسات آموزشی با حضور اساتید رشته های مختلف دراین حوزه نمود به طوری که سایت آموزشی سازمان جزو رتبه های نخست جهانی در حوزه آموزش مباحث مربوط به ویروس کرونا قرار گرفت.

وی بیان کرد: قدردان زحمات و رشادت های جامعه پزشکی و همه همکارانی که در عرصه آموزش و درمان بیماری کووید ۱۹ زحمات زیادی را متقبل شدند، هستیم.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران یادآور شد: مشارکت بالای اعضای جامعه پزشکی در نخستین همایش جامع کشوری کووید ۱۹ می تواند الگوی مناسبی در تمامی زمینه ها به ویژه بحث کرونا باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس