کد خبر 1231890
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم دو هزار و ۲۷۵میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۹۴۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۵۷۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «خزر» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو ۱۸۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «ولکار»، «خگستر» و «فتوسا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۴۰میلیارد تومان (۹۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۹۰میلیارد تومان (۲۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵ نماد و حجم صف‌های فروش در ۹۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف تولید و توسعه سرب روی ایرانیان          (فتوسا) به هشت درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۷۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با تقاضای خرید ۷۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۵درصد از سه هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۶۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۸۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۳سه هزار و ۹۹۰میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس