کد خبر 1231709
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
هیچ‌کس پاسخگوی خالی شدن جیب مردم نیست

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه رویکرد نادرستی بر کشور حاکم شده که نتیجه ناکارآمدی و بی‌نظمی، تحمیل این مشکلات بر مردم بوده است، گفت: هیچ‌کس پاسخگوی خالی شدن جیب مردم نیست.

به گزارش مشرق، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نشست کانون ملی اقوام و تشکل‌های قومی و جغرافیایی این جبهه در سخنانی با اشاره به مشکلات کشور، گفت: بنده معتقدم که ۲۸ خرداد یک یوم‌الله دیگر و قرار است که اتفاق بزرگی در اثر تلاش‌ها و مجاهدت‌های شما عزیزان شکل گیرد.

وی افزود: امام خمینی و رهبر انقلاب همواره تأکید داشتند که مسئولین خادم و نوکر مردم هستند؛ قرار بود این قاعده باشد، اما متأسفانه حکمرانی غلط ایجاد شده که با ریشه‌های نظام سازگاری ندارد.

سروری در ادامه اظهار داشت: قرار بود در نظامی که براساس فرمایشات حضرت امام شکل گرفته است، نقش خدمت مردم، برای مردم پررنگ باشد که اکنون اینطور نیست، ما فکر می‌کنیم در ۲۸ خرداد قرار است که این نظام برگردد و روی پاهای خود راه برود.

وی ادامه داد: متأسفانه روزهای سختی برمردم ما گذشته و شرایط کاملا ناهماهنگ با خواست و شأن ملت است؛ رویکرد نادرستی بر کشور حاکم شده که نتیجه ناکارآمدی و بی‌نظمی، تحمیل این مشکلات بر مردم بوده و در شرایطی که جیب مردم خالی و سفره‌شان کوچک شده، هیچکس هم پاسخگو نیست.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان گفت: ما امیدواریم با تلاش‌های همه شما عزیزان در سراسر کشور در ۲۸ خرداد یک اتفاق و تغییر انجام شود و این اتفاق مبارک، یعنی بازگشت نظام به ریل اصلی یعنی، خدمت به مردم رقم بخورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    آیا بازهم باید به پرویز سروری رای داد؟ والله قسم از اول انقلاب در هر لیستی اسم پرویز سروری را دیدم رای دادم تا اینکه در آخرین دور از حضور ایشان در شورای شهر تهران بر اساس تکلیف شهروندی موضوعی را میخواستم با ایشان مطرح کنم به پیشنهاد یکی از دوستان شیاد ایشان که گویی روابط نزدیک خانوادگی با ایشان دارند و به دلیل نزدیکی دفتر ایشان با منزل بنده پیشنهاد شد موضوع را با ایشان مطرح کنم و گویی یکی از اقوامشان بنظرم برادر همسر ایشان مسئول دفتر و تنظیم ملاقاتها بودند. سر شمارا درد نیاورم ۶ ماه تلاش من برای یک ملاقات ساده با ایشان به نتیجه نرسیدحتی ملاقات عمومی که میگفتند هفته ای یک بار برگزار میشه که هرگز برگزار نشد . حالا سئوال اینحاست آیا من حجت شرعی برای رای محدد به ایشان دارم ؟ مگر به چه پست مهمی دست یافته ای که امکان یک ملاقات چند دقیقه ای به شهروند نمیدهی تو یه نفر از ۳۰ عضو شورای شهر هستی مگه کجا را گرفتی آیا درصورت رای دادن به این فرد درپیشگاه خدا و مردم مسئول نیستم واقعا هنر این شخص در این همه مدت چه بوده فقط در یک کلام حرامت باد رای هایی را که بتو دادم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس