کد خبر 1231658
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
سعید محمد

سعید محمد با اشاره به اینکه دولت امروز نیازمند یک خانه‌تکانی است، گفت: عرصه دولت، عرصه میدان است و این میدان مرد می‌خواهد.

به گزارش مشرق، سعید محمد در تجمع حامیان آیت الله رئیسی در شهرکرد با اشاره به وضع نامناسب معیشتی موجود، گفت: برخی با بی‌کفایتی خود عامل مشکلات امروز هستند و باید در این خصوص پاسخگو باشند.

فعال سیاسی ادامه داد: کسانی وضع کنونی را ایجاد کردند که از آرمان‌های خط امام (ره) فاصله گرفتند، مدیران خسته و پیری که نظام به آنان فرصت رشد داده و آنان را به قدرت رسانده ولی امروز برای مردم که ولی‌نعمتان نظام هستند مشکل ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: در این استان باید کارخانه‌های تبدیلی صنایع کشاورزی، گلخانه‌ها، صنایع کوچک، توسعه زیرساخت‌های استان، توسعه منابع طبیعی و جنگل‌ها از جمله مواردی است که باید از طرف دولت‌ها عملیاتی می‌شده ولی متاسفانه دولت نسبت به این موارد بی‌توجه بوده است.

محمد با اشاره به اینکه دولت امروز نیازمند یک خانه‌تکانی است، ادامه داد: تا معضل فساد دولتی حل نشود هیچ گره‌ای باز نمی‌شود، عرصه دولت عرصه میدان است و این میدان مرد می‌خواهد.

این فعال سیاسی با اشاره با دلزدگی مردم نسبت به کارگزاران و مسئولان دولتی، توضیح داد: ما باید دیوار بین مردم و دولت را از میان برداریم؛ مردم نسبت به نظام و آرمان‌ها گلایه ندارند تمام گلایه مردم از مسئولان است؛ راه حل اصلاح این دلزدگی هم اعتماد به نفس است نه التماس به غرب.

وی با انتقاد از مقصران وضع موجود که امروز به جای پاسخگویی طلب‌کار شده‌اند، بیان کرد: اگر قادر به حل مشکلات مردم بودید آیا هشت سال وقت کافی برای اینکار نبود؛ الان با چه نیتی به دنبال تحمیل دولت خود به مردم هستید.

محمد از مدیران دولتی سئوال کرد: چرا کسری بودجه دولت را از جیب مردم و از طریق بورس برداشتید، چرا به جای آنکه به تولیدکننده تسهیلات بدهید به یازده نفر نور چشمی ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند و هیچ گاه پس نخواهند داد؟ مردم عزیز شهرکرد بدانید خداوند وعده داده که تغییر باید تویط خود مردم صورت بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    الان شما چکاره ایید؟ انگار نماینده ی کاندیدی شدی
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    درود برفرمانده دلاورسپاه "جناب سعید محمد"گل فرمودیددقیقا آحسن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس