زاکانی نمایه

زاکانی گفت: رئیس جمهور فعلی بارها اعلام کرده است همه چیز خوب است؛ باید به چنین کسی بگوییم یا واقعیت‌ها را نمی‌بینید یا نمی‌خواهید ببینید.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی عصر امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم استان چهارمحال و بختیاری گفت: بالغ بر ۸۵ درصد منابع کشور در دست رئیس جمهور است و آن‌چه که در حال حاضر مشاهده می‌کنیم زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ۱۴۰۰ ادامه داد: امکان حل مشکلات کشور با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم است.

نگاه دولت من به داخل است

وی افزود: دولت فعلی فکر کرده است که از طریق خارج می‌تواند مشکلات داخل را حل کند و تحریم یک استراتژی دقیق و انتخاب شده از طرف آمریکاست برای برخورد با ملت رشید ایران و ما که نباید از دشمن انتظار مهربانی و گذشت داشته باشیم.

زاکانی اضافه کرد: دولت من این نگاه را تغییر خواهد داد به این صورت که ما در داخل کشور باید به ظرفیت‌های خود تکیه کنیم و از آن‌ها پلی بسازیم برای رشد و پیشرفت و رفع مشکلات مردم.

وی توضیح داد: باید توانمندی‌های داخلی را اصل قرار دهیم و از تمام پتانسیل‌های منطقه و جهان از جهت سرآمدی ایران عزیز استفاده کنیم.

دولتم دنبال اقدام و اصلاح است نه حرف و شعار

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت من، دولت اقدام و اصلاح است نه دولت حرف و شعار، عنوان کرد: با اقدام دقیق و اصلاح امور ما مسیری را انتخاب می‌کنم که ظرفیت‌های داخلی شکوفا شود.

وی با اشاره به اینکه در داخل کشور به دنبال آن هستیم که با عقلانیت، معنویت، عدالت و خلاقیت زمینه تحقق افتخارات و کسب میزان بالایی از استقلال را برای کشور به ارمغان بیاوریم، گفت: جمهوری اسلامی باید متضمن استقلال، آزادی، عدالت باشد تا بتواند ایران قوی و پیشرفته را در منطقه و جهان سرآمد کند.

زاکانی افزود: اقتصاد و مدیریت مهمترین مسئله کشور است چرا که کمر مردم در زیر بار مشکلات معیشتی خم شده است و رئیس جمهور فعلی بارها اعلام کرده است همه چیز خوب است؛ باید به چنین کسی بگوییم یا واقعیت‌ها را نمی‌بینید یا نمی‌خواهید ببینید.

وی ادامه داد: جهش تولید برای ما اولویت دارد و به دنبال آن هستیم که کشور را بر مدار شایستگی اداره کنیم و به صورت شفاف توجه به فضای مجازی و دولت الکترونیک داریم و در کنار آن بر تمرکززدایی دقت داریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که در استان‌ها یک بازآمایش مجدد داشته باشیم و این موضوع بتواند توانمندی‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را مشخص کند تا مبتنی بر آن بتوانیم ۴۵۱ شهرستان‌ را محور حرکت کشور قرار دهیم.

تمرکززدایی از اولویت‌های دولت من است

وی توضیح داد: بسیاری از نقاط کشور که در کنار معادن هستند و مردمانش خاک آن معادن را می‌خورند اما از مواهب آن‌ها بی‌بهره هستند.

زاکانی با بیان اینکه برخی از مردم در کنار چاه‌های نفت هستند اما این موهبت الهی بعد از استخراج شدن صادر می‌شود و عملا آن منطقه از حداقل‌ها محروم است این ظلم‌ها باید خاتمه پیدا کند، گفت: مالیات‌های گرفته شده باید در همان مناطقی که اخذ می‌شوند هزینه شود و نباید در کوچه پس کوچه دولت گم شود.

لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری

وی اظهار داشت: مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در اولویت برنامه‌های اقتصادی دولت من قرار دارد از این رو خود دولت باید اصلاح شود و عناصر خدوم دست به دست هم دهند تا یک انقلابی در دولت ایجاد شود و در کنار تولید قرار گیریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نگاه ابزاری به اقوام، بانوان و هنرمندان زشت است، اضافه کرد: تکیه دولت به شما ملت است و نظارت به دولت باید از سوی مردم انجام شود.

وی توضیح داد: مردم با روی کار آمدن دولت من در سال اول تغییرات ملموسی را احساس خواهند کرد و در پایان چهار سال صورت جدیدی را در کشور خواهند دید.

تشنگی مردم چهارمحال و بختیاری در قله آب

زاکانی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در قله آب قرار گرفته است اما خود در بی‌آبی و تشنگی قرار دارد، گفت: از بسیاری موهبت‌های معدنی برخوردار است اما هنوز راه استخراج آن پیدا نشده است.

وی، محورهای مواصلاتی، مشکل کم‌آبی در بخش خانگی، کشاورزی و صنعت، بیکاری، ارتقاء آموزش، نبود صنایع تبدیلی  بسته‌بندی، مغفول ماندن مواهب گردشگری از جمله مهمترین مشکلات استان چهارمحال و بختیاری است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس