قاضی زاده هاشمی نمایه

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در خصوص ارزش پول ملی نیاز به اصلاح سیاست‌های مالی و پولی کشور است.

به گزارش مشرق، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی خود در شبکه چهار درباره اینکه ریاست جمهوری یک سیستم و مکتب فکری است و جریان فکری است، اظهار کرد: به غلط تصور شده که رئیس جمهور باید دانای کل و خودش طراح سناریوهای اجرایی باشد.

وی افزود: جمهور از منظومه فکری کسانی که با او کار می کنند شناخته می‌شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای تقویت پول ملی چیست؟، تصریح کرد: ریال خلاف آن چیزی که تاکنون انجام شده باید ناموس دولت باشد.

وی افزود: حفظ ارزش ریال این نیاز به ساماندهی حکمرانی دارد. ما الان متاسفانه یک سامانه مشخص حکمرانی برای ریال نداریم در کشور. یک مسئول مشخصی که ارزش پول ملی به او برگردد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مجموعه مولفه هایی که باعث خلق پول و ایجاد تورم است در جاهای مختلف در حال سازماندهی است و عملا هیچ جایگاهی پاسخگو نیست. حتی بانک مرکزی.

قاضی زاده با بیان اینکه برای کنترل ارزش پول ملی حتی نمی‌شود به بانک مرکزی مراجعه کرد، اظهار داشت: بانک مرکزی به تنهایی می تواند جریانی که باعث تضعیف ارزش پول ملی می شود را کنترل کند.

وی افزود: در خصوص ارزش پول ملی نیاز به اصلاح سیاست های مالی و پولی کشور است و همچنین تقویت تولید در کشور و هدایت نقدینگی در کشور است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس