کد خبر 1231422
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش مشرق محمدصادق کوشکی در کانال خود در ایتا نوشت:

محضر نامزدهای جبهه انقلاب آقایان: رئیسی، رضایی، جلیلی، زاکانی و قاضی زاده 

بی شک حضور شما در صحنه انتخابات موجب افزایش شور انتخاباتی و در نتیجه رشد مشارکت در انتخابات خواهد شد و به همین دلیل، تلاش‌های شما در این ایام قابل تقدیر است و انشالله بر حسنات شما خواهد افزود. 

برادران عزیز! حتما شکست تلخ جبهه انقلاب در انتخابات سال ٩٢ را بیاد دارید و می دانید که پراکندگی نامزدهای انقلابی و تمرکز جبهه اصلاحات روی یک نامزد واحد، منجر به چه فاجعه‌ای شد و هشت سال سکان اجرایی کشور را به دست نااهلان و نامحرمان سپرد و دنیا و آخرت بسیاری از مردم را به ویرانی کشاند. 

امروز هم جبهه اصلاحات با هدف حفظ قدرت و با تمام توان و تلاش به دنبال جمع آوری رای برای « یک نامزد مشخص» است و در این مسیر از حمایت حداکثری شبکه های فارسی زبان بیگانه و شبکه های مجازی ولنگار موجود در کشور نهایت استفاده را برده و خواهد برد و با گسترش جنگ روانی و تهاجم رسانه ای، جامعه را به سوی انتخاب نامزد اصلی اصلاحات سوق خواهد داد ( همان گونه که در سال ٩٢ با اختلاف حدود ٢٠٠ هزار رای، روحانی را به ریاست جمهوری رساندند.) و بعید نیست که در سال جاری هم بتواند به هدف خود دست یابد و برای یک دوره دیگر زمام امور را به دست گرفته و آخرین ضربات را بر پیکر نظام و انقلاب وارد آورد.

بزرگواران!

در چنین شرایطی توقع امت حزب الله و مردم انقلابی از شما این است که برای حفاظت از  انقلاب و نظام اسلامی  و ممانعت از غصب مجدد سنگرهای کلیدی نظام توسط عناصر نفوذی و غربگرا، منافع و برنامه های فردی و شخصی را کنار گذاشته و با ائتلاف و تمرکز بر نامزدی که بیشترین رای و اقبال عمومی را بدست آورده، راه را برای پیروزی «جبهه انقلاب» هموار کنید.

بدون تردید شانه خالی کردن شما از بار این مسئولیت بزرگ، نشانه فقدان بصیرت و ترجیح هوای نفس بر مصالح انقلاب و نظام  است و در صورتی که خدای نکرده عدم اجماع شما منجر به پیروزی کدخداپرستان و غربگرایان در انتخابات ریاست جمهوری شود، شما را شریک همه جرایم و تخلفات دولت آینده و مسئول شکست جبهه انقلاب می دانیم و از گناه شما نخواهیم گذشت. 

انشالله با درک انقلابی و فداکاری شما  شاهد تشکیل دولت نیروهای انقلاب باشیم و انقلاب و نظام را از نااهلان و نامحرمان بازپس بگیریم.

ای به امید کسان خفته ز خود یاد آرید 

تشنه کامان غنیمت ز «اُحد» یاد آرید

گرچه مرحب سپر انداخته، خیبر باقیست

بت مگویید شکستیم که بتگر باقیست

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AU ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    3 2
    از سال 92 حرف میزنه
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      3 0
      العاقل یکفی بالاشاره
  • حسن IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    بازم مثل همیشه شر مقابل خیر برنده میشه
  • احمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    اگر واقعا هدفشان خدمت باشد می توانند برنامهشان را به کسی که درنظرسنجی از همه بالاتراست تقدیم کنند وهمه یکپارچه از نامزد محبوب انقلابی حمایت کنند درغیر این صورت چیزی جز قدرت طلبی نیست
  • سید IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    3 5
    درود بر شما که دلسوز انقلاب هستید
    • کارشناس IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      0 0
      این جه مدل دلسوزی است که همه را به غیر خود و همفکرانش را نامحرم و نااهل می خواند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
  • flight US ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    درود به شرفت آقای کوشکی که نشان دادی دلسوز انقلاب و با بصیرت هستی. مردم هم همین انتظار را دارند. آقای زاکانی هم همین صحبت ها را بیان کردند و باتوجه به بقیه عملکردهایشان نشان دادند که حقیقتا در جبهه انقلاب و دلسوز کشور و مردم هستند نه اینکه فقط ادعا کنند ولی در عمل برضد انقلاب رفتار کنند و به منافع ملی ضربه بزنند.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    پوششی ها
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    5 6
    مثلا ۹۲ شماها می آمدید سر کار چکار می کردید. چرا حرف بیخود میزنید. مثلا دنیا و آخرت مردم را درست می کردید؟
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      0 0
      ایمان و تقوی دنیا و آخرت رو هر دوش درست می کنه آیه ۹۶ اعراف رو ببین
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    3 2
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس