یکی از کارهای روزمره ما در این دنیا جا به‌ جایی است که این جا به ‌جایی یا به صورت کالا انجام می شود یا به صورت جا به‌ جایی محل سکونت. همه ما در طول زندگی خود با کلمه اثاث کشی بارها و بارها سروکار داشته ایم، اثاث کشی در زندگی هر فرد به معنی کوچ کردن و جابه‌جایی از مکانی به موقعیت دیگر می باشد. شرکت باربری و اتوبار صداقت بار  با داشتن کادر حرفه ای و با تجربه می تواند در بسته بندی و اسباب کشی، تجربه ای دلچسب و تضمینی را برای شما به ارمغان می آورد. از امکانات این باربری می توان به مواردی مانند مجهز بودن به وانت، نیسان کامیون ها و وسایل نقلیه مسقف که دارای گنجایش بالا بوده و کارگرهای ورزیده و چابک اشاره کرد. ما این مژده را به شما می دهیم که بسته بندی توسط این شرکت باربری کاملاً به شکل تضمینی و دقیق در کمترین زمان ممکن و توسط نیروهای آموزش دیده انجام می شود. از وظایف و افتخارات ما در صداقت بار این است که در همه مراحل حمل و نقل به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن در کنار مشتریان خود باشد.

باربری و اتوبار صداقت بار تهران

خدمات بهترین شرکت باربری در تهران

در زمان های گذشته جا به‌ جایی افراد و وسایل آن ها کار بسیار سخت و مشکلی بود، زیرا واقعاً نمی دانستند با چه وسیله ای خود و کالایشان را انتقال دهند. با پیشرفت علم و فناوری هر روزه وسایلی به روی کار آمدند که به راحتی دیگر می توان کالا و انسان ها را در کم‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر برد.

بارکش های شهری برای جابجایی بار و حمل صحیح و درست بار به روی کار آمدند و وسیلهٔ نقلیه ای که به امر باربری مشغول شد را بارکش نامیدند. در اتوبار صداقت بار امر بارکشی با کمک بارکش های ایمن، رانندگان و کارگران مجرب و زبده انجام می شود.

از جمله خدماتی که در این موسسه  به مشتریان ارائه داده  می شود:

  • استفاده از کارگران آموزش دیده جهت بسته بندی اثاثیه منزل و باربری
  • داشتن بیمه حمل و نقل برای وسایل و رانندگان
  • بسته بندی کالا و وسایل منزل به صورت استاندارد در صورت درخواست
  • جدا سازی لوازم خرده ‌ریز از درشت
  • حمل بار بین شهری و بین استانی
  • حمل بار دفاتر و شرکت ها
  • حمل بار و وسایل سنگین
  • ارسال وسایل بسته بندی (مانند: فوم، کارتن، سلفون ، چسب) در صورت درخواست
  • بسته بندی کاملاً اصولی و حرفه ای، دقیق و حساب شده

شرکت باربری و اتوبار صداقت بار برای رعایت همهٔ نکات در زمان اسباب کشی برای جا به‌ جایی اقلام و وسایل سنگین از استاکر، جک پالت و تسمه مخصوص حمل بار استفاده می کند.

بسته بندی صحیح و اصولی در اسباب کشی توسط باربری تهران

همیشه در زمان اسباب کشی برای خانم های خانه نحوه و طرز بسته بندی و جابجایی وسایل دارای اهمیت بالایی است به همین خاطر پرسنل و نیروهای آموزش دیده و خبره شرکت باربری و اتوبار صداقت بار در هنگام بسته بندی تمام وسایل شکستنی، عتیقه، ظریف، قیمتی، مبل ، فرش و ... را به صورت جداگانه و با دقت و صحیح با بالاترین کیفیت انجام می دهند. امیدواریم با انتخاب این شرکت و آگاهی از اینکه صداقت بار دارای سالها تجربه در حوزه حمل و نقل هست بهترین خدمات حمل و یک اثاث کشی راحت و بدون دغدغه را برای شما به ارمغان بیاورد. سرعت در انجام عملیات باربری و حمل بار توسط پرسنل این شرکت از ویژگی های  بارز صداقت بار می باشد که حاصل سالها فعالیت می باشد.

هدف صداقت بار ارائه دادن خدماتی با سرعت عمل بالا و کیفیت ایده آل به مشتریان است تا رضایت آن ها در حوزه حمل و نقل حاصل شود. باربری و اتوبار صداقت بار به عنوان یکی از باربری های نمونه، سعی دارد تا با کمترین هزینه بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. با توجه به این که باربری کاری پردردسر و حساسی است کارکنان آموزش دیده و حرفه ای صداقت بار همه تلاش خود را برای ساختن یک خاطره خوب از اسباب کشی در ذهن شما، به کار می گیرند. اسباب کشی کاری سخت و دشوار است ما با ارائه دادن یک برنامه ریزی اصولی، صحیح و دقیق از ابتدای کار با ارسال پرسنل خوش اخلاق و خوش رو، کارشناسان خبره، ارائه یک مشاوره تخصصی، ارسال کارگران ماهر برای بسته بندی و حمل اثاث منزل یا دفتر کار، ارسال ماشین آلات مجهز مانند وانت بار، کامیون، کامیونت و نیسان بار در انجام این کار همراه شما هستند تا این کار سخت را برای شما آسان کنند. 

باربری در تهران | اسباب کشی

سخن پایانی

حمل اثاثیه و اسباب کشی از جمله خدمات باربری است که انجام دادن آن احتیاج به ظرافت و احساس مسئولیت بالایی دارد. شرکت باربری و اتوبار صداقت بار با سال ها تجربه در زمینه حمل اثاثیه منازل، ادارات و شرکت های مختلفی که بر عهده گرفته، این اطمینان را به شما مشتریان عزیز خود می دهد که انجام شدن یک اسباب کشی راحت و بدون دغدغه را با ما تجربه کنید. کارکنان شرکت باربری و اتو بار صداقت بار برای انجام همه مراحل اسباب کشی و حمل انواع اثاثیه سبک و سنگین و اثاثیه های آسیب پذیر آموزش های خاص دیده اند. پس مطمئن باشید که بسته بندی اثاثیه شما به صورت کاملاً اصولی و با کوچک‌ترین صدمه ای انجام می شود.

هر چیزی که شما از یک باربری انتظار دارید صداقت بار در شرکت باربری و اتو بار خود برایتان فراهم کرده است، کافی است با شماره 1786 (بدون پیش شماره حتی با موبایل) تماس گرفته تا در صورت نیاز در خصوص نحوه انجام بسته بندی، حمل اثاثیه و اسباب کشی مشاوره های لازم خدمت شما ارائه شود. بعد از انتخاب وسیله نقلیه مناسب طبق نظر شما و مشاوران، کارکنان شرکت باربری و اتو بار صداقت بار برای حمل اثاثیه به محل اعزام شده و خود را موظف می دانند تا همه مراحل حمل و بسته بندی را با دقت، طبق اصول حرفه ای، با بهترین شکل و بالاترین کیفیت انجام دهند.

اطلاعات تماس 

تلفن : 1786

آدرس وب سایت : sedaghatbar.ir


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس