کد خبر 1231152
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
هندبال باشگاه‌های آسیا| شکست مس در آخرین ثانیه‌ها

تیم هندبال صنعت مس کرمان در دومین دیدارش در مسابقات هندبال باشگاه‌های مردان آسیا با اختلاف یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم هندبال صنعت مس کرمان دقایقی پیش در دیدار با الکویت در بیست و سومین دوره مسابقات هندبال باشگاه های آسیا با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ تن به شکست داد و در رده سوم جدول گروه B جای گرفت.

نیمه اول این دیدار هم در حالی ۱۴ بر ۱۳ به سود مس به پایان رسید که نماینده کرمان بازی را بسیار خوب آغاز کرد طوری که  ۵ امتیاز از حریفش پیش افتاد اما الکویت در پایان این نیمه اختلاف امتیازها را جبران کرد و توانست فقط با یک امتیاز اختلاف به رختکن برود. در نیمه دوم هم اگرچه مس پیش بود اما در نهایت این الکویت بود که اختلاف امتیاز را کاهش داد و در دقایق انتهایی بازی با یک گل پیش افتاد و برنده بازی شد.

این اولین شکست تیم صنعت مس کرمان در مسابقات باشگاه‌های مردان آسیاست.

در دیگر دیدارهای مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت تهران نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رودرروی السالمیه قرار گرفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ بازی را واگذار کرد.

در سایر دیدارها مضر عربستان ۲۴ بر ۲۶ از العربی شکست خورد، الدوحیل ۳۴ بر ۳۱ الوحده را از پیش رو برداشت و اُلمالیق ازبکستان ۳۸ بر ۲۶ القطن یمن را شکست داد.

با نتایج امروز تیم العربی با ۴ امتیاز در صدر جدول گروه A ایستاد، السالمیه و مضر (مودهر) با ۲ امتیاز دوم و سوم هستند و النجمه و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رده‌های چهارم و پنجم را از آن خود کردند.

در جدول گروه B هم تیم های الدوحیل و الکویت با ۴ امتیاز رده‌های اول و دوم را از آن خود کردند، مس و المالیق با ۲ امتیاز سوم و چهارم هستند و وحده و القطن در انتهای جدول جای گرفتند.

فردا در روز سوم این رقابت‌ها از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر به وقت تهران نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با النجمه مسابقه می‌دهد و الوحده از ساعت ۱۸:۳۰ پذیرای صنعت مس کرمان است.

برنامه بازی های فردا به وقت تهران به این شرح است:

۱۴ ژوئن – ۲۴ خرداد

گروه A/ ساعت ۱۲:۳: نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – النجمه

گروه B/ ساعت ۱۴:۳۰: القطن – الدوحیل

گروه A/ ساعت ۱۶:۳۰: مضر (مُودهَر)- السالمیه

گروه B/ ساعت ۱۸:۳۰: الوحده- صنعت مس کرمان

گروه B/ ساعت ۲۰:۳۰ : الکویت - اُلمالیق

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس