یورو 2020|پیروزی هوشمندانه انگلیس مقابل کرواسی/نایب قهرمان جهان در ومبلی زانو زد

انگلیس در اولین بازی خود در یورو ۲۰۲۰ در مصاف با کرواسی به پیروزی دست یافت.

به گزارش مشرق، در اولین دیدار از سومین روز مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم‌های ملی انگلیس و کرواسی در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند. این بازی که از گروه C برگزار می‌شد در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان گرث ساوت‌گیت همراه شد.

سه‌شیر که در نیمه اول یکبار توسط فیل فودن تیر دروازه حریف را به لرزه در آورده بود، نیمه دوم خیلی زود به خواسته‌اش رسید و در دقیقه ۵۷ توسط رحیم استرلینگ و روی پاس کالوین فیلیپس دروازه کرواسی را گشود.

انگلیس که پیش از این هرگز در بازی‌ اول دورهای قبلی یورو موفق به کسب پیروزی نشده بود، با این برد سرانجام طلسم‌شکنی کرد. در سوی دیگر کرواسی برای اولین بار در تاریخ این رقابت‌ها در بازی اول خود طعم شکست را چشید.

دوژ کالتا کار (۴۲)، متئو کواچیچ (۴۸) و مارسلو بروزوویچ (۶۶) از کرواسی و فیل فودن از انگلیس (۶۴) در این بازی از دانیله اورساتو ایتالیایی کارت زرد گرفتند.

با این نتیجه سه‌شیر سه امتیازی شد و به صدر جدول گروه C رفت و کرواسی هم بدون کسب امتیاز در قعر جدول جای دارد.

در همین چارچوب امشب دو دیدار دیگر نیز برگزار می‌شود که بر این اساس از گروه C  تیم‌های اتریش و مقدونیه شمالی از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه ناسیونالا واقع در شهر بخارست رومانی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. در ادامه در همین گروه از ساعت ۲۳:۳۰ هلند در ورزشگاه آمستردام آره‌نا پذیرای اوکراین خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    مرگ بر انگل لیس و سربازان و مزدوران استعمارگران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس