کد خبر 1231038
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
مهرعلیزاده نمایه

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موضوع انتقال آب را مورد بحث قرار داد و گفت: اگر چه انتقال آب از دریای عمان به خراسان‌جنوبی گران تمام می‌شود اما مصرانه بر این موضوع تأکید دارم.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده عصر امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: تصور بنده از مردم خراسان‌جنوبی مردمی اهل علم، اهل سیاست و آگاهی و دارای مفاخر فرهنگی بزرگ است.

وی به وجود گنجینه ارزشمندی از مفاخر انسانی در زمینه‌های فرهنگی، ادبی، علمی و اجتماعی در این استان اشاره کرد و افزود: مردم خراسان‌جنوبی با شرف خویش در حفظ حریم دین و مرزهای کشور کوشیدند و پشت دشمن را به خاک مالیدند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چند دهه خشکسالی در استان کویری خراسان‌جنوبی و موضوع انتقال آب را مورد بحث قرار داد و بیان داشت: اگر چه انتقال آب از دریای عمان به خراسان‌جنوبی گران تمام می‌شود اما من از افرادی هستم که مصرانه بر این موضوع تأکید می‌کنم.

مهرعلیزاده آب را مایه حیات دانست و تصریح کرد: چنانچه برای تأمین آب خراسان‌جنوبی فکری نشود، به‌زودی شاهد از بین رفتن تمام صنایع کشاورزی، دامداری، صنعت و معدن این استان خواهیم بود.

راه‌اندازی صنایع تبدیلی

وی با اشاره به اینکه اگر موضوع کم آبی در این استان را رفع نکنیم به جای مزارع زعفران و زرشک دشت‌های بی‌حاصل را خواهیم دید، ادامه داد: در خراسان‌جنوبی محصولات راهبردی خوبی داریم که باید با راه‌اندازی صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی، ارزش افزوده این محصولات و پیشرفت استان را تسریع بخشیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در عرصه اقتصاد در این استان وضعیت خوبی نداریم، تصریح کرد: نبود برنامه عملیاتی و مدیریتی باعث شده بعد از گذشت ۴۲ سال و روی کار آمدن دولت‌های مختلف، هنوز در بسیاری از نقاط کشور شاهد فقر و تنگدستی، بیکاری و فاصله شدید طبقاتی باشیم.

مهرعلیزاده گفت: ما با داشتن جوانانی برومند و آگاه و منابع غنی و سایر منابع خدادادی می‌توانیم در راستای رفع مشکلات کشور بکوشیم لذا برنامه دولت من، برنامه اقتصاد اجتماعی است، برنامه‌ای که در آن اجازه فعالیت اقتصادی و رقابت به همه داده شود و در عین حال قشر ضعیف زیر چرخ اقتصاد له نشود.

۵ برابر شدن یارانه محرومان

وی با اعلام اینکه منابع پنج برابر شدن یارانه برای برخی از گروه‌های محروم وجود دارد، عنوان کرد: راه‌اندازی تولید و اشتغال و جلوگیری از کسری بودجه از نتایج برنامه اقتصاد اجتماعی دولت بنده است چراکه دولت من دولت زندگی و ادامه دولت اصلاحات برای جوانان امروز است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاکم شدن قانون بر کشور و ریشه کن کردن فساد را از اولویت‌های دولت خود ذرکر کرد و گفت: باید با مردم شفاف و در اختیار مردم باشیم، اکنون وقت تصمیم است، تصمیمی درست که بر اساس آن تمام مشکلات کشور اصلاح شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    2 0
    ی مهر علیزاده بدنبال ابرسانی به خراسان جنوبی است یا بدنبال بدست اوردن اب رو (آبرو) برای خودش بعد از گاف ها و دروغ های متعدد بر علیه ی رئیسی است !؟ کدامیک !؟ آب یا آبرو !؟
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      1 0
      اون موقعی که استاندار اونجا بود یا تهران بود یا تو سفر اروپا الان به فکر ابرسانی افتاده؟ خودتی اقای مهرعلیزاده. خودتی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس