کد خبر 1230923
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
پاداش 30 میلیونی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی/ وعده 100 تا 150 میلیونی برای صعود شاگردان اسکوچیچ

فدراسیون فوتبال به هر یک از اعضای تیم ملی برای پیروزی در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۳۰ میلیون تومان پاداش پرداخت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال از ۳ دیدار ابتدایی دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی ۹ امتیاز کسب کرده و موفق به شکست هنگ‌کنگ، بحرین و کامبوج شده و تا پیش از مرحله نهایی تنها یک دیدار حساس و مهم مقابل عراق در پیش دارد که این مسابقه روز سه شنبه برگزار می‌شود.

مسئولان فدراسیون فوتبال در راستای افزایش روحیه به کادر فنی و بازیکنان پیش از شروع بازی‌ها به آنها وعده پاداش داده و بعد از ۳ بازی ابتدایی بلافاصله پاداش مد نظر را به حساب بازیکنان واریز کردند.

فدراسیون فوتبال برای هر پیروزی تیم ملی مقابل رقبا مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب کادر فنی و بازیکنان واریز کرده است که البته به این پاداش‌ها رقمی از سوی وزارت ورزش اضافه شده است.

به این ترتیب به جز پاداش فدراسیون برای هر مسابقه، وزارت ورزش برای هر ۲ دیدار مهم مقابل بحرین و عراق  رقمی معادل ۷۰ میلیون تومان برای هر بازیکن را در نظر گرفته است که با احتساب پاداش فدراسیون هر بازیکن و کادر فنی برای بازی با بحرین و عراق یکصد میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد.همچنین در صورت صعود تیم ملی به مرحله بعد پاداشی کلی برای ملی‌پوشان حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده به آنها پرداخت خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در صورت برتری مقابل عراق به عنوان تیم اول گروه C مسابقات از مرحله پیش مقدماتی راهی مرحله نهایی خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    1 4
    لطفا بیت المال رو بیخودی حیف و میل نکنید عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت خدا نکنید
    • پویا IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      0 0
      حرص نخور این نخوره اون میخوره
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    هی پول مفت بیت المال رابریزیدتوی حلقوم اینهاحداقل بگذاریدبع جان جهانی صعودکنند‌هروقت این بریزوبپاشهاصورت گرفته آخرش گندش دراومده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس