قاضی زاده هاشمی نمایه

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در سومین مناظره انتخاباتی گفت: دولت روحانی با بد مذاکره کردن، فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از بین برد

به گزارش مشرق، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، در بخش نقد سخنان دیگر نامزدهای انتخاباتی، تصریح کرد: ملت عزیز ایران سپردن درمان و حل مسائل امروز به بانیان وضع موجود مثل سپردن درمان مالاریا به پشه آنوفل یا سپردن درمان کرونا به خود ویروس کرونا است.

وی افزود: دوستان طوری صحبت می‌کنند که گویا در تمام مدت در مدیریت کشور نبوده اند. با سابقه ۳۰ ساله و ۴۰ ساله در عرصه مدیریت کشور طوری صحبت می‌کنند که انگار نقشی نداشته اند، فکر می‌کنم کمترین سابقه حضور در نقش آفرینی حوزه‌های مطرح را بنده دارم که فقط نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بودم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دوستان از این موضع که چرا چنین شده و چنان شده حاضر شده اند و حرف‌هایی که هشت سال پیش هم زده شد را با بیان قوی‌تر تکرار می‌کنند و دوباره می‌گویند، تحریم است و مشکلات امروز به بیرون از کشور مربوط است که با این مواضع شد، آنچه امروز می‌بینیم.

دولت از مذاکره استفاده نکرد

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: متأسفانه با مذاکره بدی که انجام شد از فرصت و اختیار فوق العاده ای که مقام معظم رهبری به دولت برای مذاکره در این هشت سال داد استفاده نشد و این موقعیت از بین برده رفت. اختیاری که این دولت برای مذاکره مستقیم با آمریکا در دست داشت به درستی استفاده نشد، درحالی‌که که هیچ دوره‌ای قبل از این دولت چنین اختیاراتی را نداشته است.

وی تصریح کرد: روندهای موجود روندهای ۴۰، ۵۰ ساله است و مشکلات ساختاری و نهادی است. اگر بلد نبودید کشور را اداره کنید، اگر ساختارها استضعاف گر بود، اگر همه موضوعات در تهران جمع شده است، اگر جوانان و نوآوران و فناوران و زنان کنار گذاشته شده اند، این موارد تقصر کسی دیگر است؟

نسل سیاست مداران باید تغییر کند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باز هم می گویم راه حل امروز تغییر نسل سیاست مداران است. امروز جوانان و زنان قوی داریم و این نیست که آنها به ما محتاج باشند بلکه ما به آنها و توانایی آنها احتیاج داریم تا بتوانند شرایط را از وضع موجود خارج کنند و مشکلات نهادین تکرار شونده را برطرف کنند. دغدغه مردم این است که چرا مسائل حل نمی‌شود و مسائل مزمن باقی می‌ماند.

قاضی زاده هاشمی افزود: علت این است که عده‌ای با شوآف و شومن بازی و پرت کردن حواس‌ها به جای اینکه با جراحی تومورهای وخیم را از بین ببرند و پای خود را از گردن مردم بردارند تا دولت طرف مردم باشد، به دولت‌های ضدمردمی، ریاستی و متعلق به طبقه‌ای خاص و فرزندان خود تبدیل شدند.

وی گفت: فامیل‌هایشان رفته اند و فامیل‌های جدید آمده اند، قومیت گرایی و حزب بازی‌ها افزایش پیدا کرده و قدرت بین فرزندان آنها تقسیم شده است. مردم اینها را می‌بینند و از این موضوعات ناراحت هستند.

۲۰ برنامه با ۲۰ پروژه دارم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بنده ۲۰ برنامه با ۲۰ پروژه دارم که در برنامه تلوبیون مفصل آن را شرح خواهم داد اما به عنوان راه حل باید عرض کنم تغییر مدل حکمرانی باید اتفاق بیفتد.

قاضی زاده هاشمی گفت: جوانان باید بیایند، درست مانند آن چیزی که اول انقلاب اتفاق افتاد، همانطور که جوانان انقلابی در پهنای این سرزمین در کنار مردم قرار گرفتند و دغدغه مند دست یکدیگر را گرفتند و کشور را حرکت دادند. همچنان همان جوانان پای کار هستند، سواد آموختند، دانش آموختند، دنیا را دیدند و اگر بخواهند می‌توانند به اهداف دست پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس