کد خبر 1230371
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: یکی از مدعیان اصلاح طلبی درباره حضور سعید جلیلی میان کشاورزان و روستائیان نوشته:"این کار، میزانسن شده و کار تبلیغاتی است و نباید برایش غش و ضعف رفت"!

اینها همان کسانی هستند که میزانسن برخی نامزدهای شان در گذشته، وسط خودرو لوکس و شاسی بلند، یا محوطه یکی از کاخ ها بود!

آقای جلیلی هشت سال است شهر به شهر، روستا به روستا و کارخانه به کارخانه می رود، درد دل آنها را می شنود و با مشکلات از نزدیک آشنا می شود.

این روحیه، با روحیه کاخ نشینی برخی مدیران که  میان خود و مردم دیوار کشیده اند و از بالا شهر پایتخت و بر اساس توصیه های مشاوران بی باور به تولید و توده های مردم نسخه می پیچند، زمین تا آسمان توفیر دارد.

اصلا یکی از گلایه های اقشار مختلف مردم -از کشاورز و کارگر تا تولید کننده و صادر کننده، از پایتخت نشین تا حاشیه نشین و مرزنشین- همین روحیه اشرافی برخی مدیران در بی اعتنایی به مردم است. 

کاش همه میزانسن ها، همین طوری میان کشاورزان و روستائیان و واحد های تولیدی بود.  واقعا به همت هر سیاستمداری که مردم را محترم می شمارد و رنج سفر به نقاط دور و نزدیک را برای شنیدن دغدغه های آنها به جان می خرد، آفرین گفت.

این، عین مدیریت علوی است و الحمد لله که به ویژگی شاخص سیاستمداران  انقلابی (رئیسی، جلیلی و قالیباف و دیگران) تبدیل شده است.


حُسن دیوارکشی، قُبح مردمی بودن!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    5 0
    دور و زمانه شیادیسم افساداتیهای تبهکار. تمام شده و باید جل و پلاس خود را جمع کنند و بروند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس