کد خبر 1230077
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۰
جهانبخش: سعی کردیم به کامبوج احترام بگذاریم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:در بازی شب گذشته سعی کردیم به حریف احترام بگذاریم و آنها را دستکم نگیریم.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش بعد از برتری تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کامبوج اظهار داشت: ما سعی کردیم در این تورنمنت بازی به بازی پیش برویم و دیدار با هنگ‌کنگ در قدم اول می‌توانست مسیر ما را از نظر انگیزه و اتحاد تیمی هموارتر کند که از آن مسابقه با نتیجه مناسب خارج شدیم.

وی افزود: در بازی با بحرین و دیدار با کامبوج بازیکنان تیم ملی عملکرد خوبی داشتند،در بازی شب گذشته سعی کردیم به حریف احترام بگذاریم و آنها را دستکم نگیریم. خودِ من سعی کردم در بازی تاثیرگذار باشم. امیدوارم با انرژی و انگیزه خوب وارد بازی با عراق شویم که مهمترین دیدار این گروه است. ان‌شاالله به عنوان تیم اول جدول مرحله مقدماتی جام جهانی به مرحله بعد صعود کنیم.

هافبک تیم ملی با اشاره به بازی با کامبوج عنوان کرد: همه بچه‌ها تک تک موفق به گلزنی شدند و فقط رضایی بود که ۲ گل زد. همین مساله یک انگیزه برای تیم ملی است و به امید خدا در بازی آخر مقابل عراق هم با شرایط خوب وارد زمین می‌شویم.

جهانبخش که با برنامه شبهای فوتبالی صحبت می کرد در خصوص دیدار با عراق گفت: بازی سختی داریم.همیشه بازی با عراق حساس و سخت است. آنها تیم خوبی دارند، در بازی رفت شرایط برای ما سخت پیش رفت و در بازی آتی هم حریف به زمین می‌آید که کار را سخت کند. بچه‌ها همه با هم صحبت کردیم که ۲-۳ بازی قبل را فراموش کنیم، خوشبختانه همدلی خوبی بین همه وجود دارد که در این دیدار سربلند خارج شویم. از همین امروز شرایط را فراهم می‌کنیم که در بازی با عراق بازی را ببریم و به صدر جدول صعود کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس