کد خبر 1229904
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
جهاد سیاسی با رای

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور حضور در پای صندوق‌های رای را جهاد سیاسی دانست

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی‌رضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در جمع روحانیون سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با انتخابات ۲۸ خردادماه را یکی از مهمترین انتخابات دانست و گفت: دشمنان ایران در هیچ دوره‌ای به اندازه این دوره با استفاده از شیوه‌های تبلیغی حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رأی الفا نکردند.

او افزود:سیاست راهبردی دشمن اکنون هجوم به جبهه انقلاب و ایجاد ناامنی در انتخابات است، اما هوشیاری و فعالیت دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی و سپاه مانع انجام خواسته‌های آن‌ها شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه رأی امروز جهاد سیاسی است، به دلایل اهمیت این انتخابات اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار بدون تردید با انقلاب مخالف بود و برنامه‌های مختلفی برای آمریکایی‌شدن انجام داد.

او تاختن به علم و فقاهت و القای تفکر توسعه یافتگی با لزوم وابستگی به خارج را از سیاست‌های پیش رو برای تحقق آمریکایی شدن کشور دانست و ادامه داد: تحریم هوشمندانه و فلج‌کننده نیز به عنوان لبه دیگر این قیچی تلاش برای فلج کردن کشور و پناه بردن به آن‌ها بود که با درایت مقام معظم رهبری اتفاق نیفتاد.

حجت‌الاسلام ادیانی با بی اثر خواندن این تلاش ها، گفت: برای هیچ انقلابی بیشتر از انقلاب اسلامی ایران دشمنی نشد، اما دشمن به دلیل هوشیاری مردم و پشتوانه عظیم آموزه‌های انقلاب تاکنون به هدف خود نرسیده است. 
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    1 0
    زمانی عباس نگارستانی کاندید مجلس بود وبا مرعشی رقابت داشت خدا شاهد تا صبح پوستر میزدم با دوستان برای حاج عباس به عشق برادر شهیدش محمد نگارستانی ولی همین ستاد .. مرعشی زیر عکس حاج عباس روان شاد نوشتند طالبان ماهم تا صبح تمام پوسترهای این مردک مرعشی را تا صبح با خاک یکسان کردیم زمانی سرپرست شهرداری کرمان شد تازه مردم و کا رکنان شهرداری این مرد را شناختند که چقدر خاکی وبی ریا بود.
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    مشرق چند روز سنگ صبورم نیستی چرت وپرت نگفتم اگه هست حذف و بدرد بخورهاشون منتشر کن که از ته دلم گفتم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس