حجت الاسلام رئیسی

حجت الاسلام رئیسی گفت:در شرایطی که خوزستان که می‌تواند قطب کشاورزی، صنایع، گردشگردی و محورهای توسعه یافته باشد اما جوانان ان معطل کار هستند آیا امکانات نیست؟ خیر حلقه مفقوده مدیریت کارآمد انقلابی است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امشب در ورزشگاه تختی اهواز در جمع مردم اظهار داشت:مردم تحول روزگاری نو را طلب می‌کنند. اولا باید رویکردها و جهت‌گیری‌ها متفاوت شود اساس این تغییر باید عدالتخواهی باشد محور عدالت است مردم با نداشتن می‌سازند، با کمبودها سازگارند اما با بی‌عدالتی سازگار نیستند.

وی ادامه داد:حکمرانی دینی در یک جمله، منهای فقر و بعلاوه‌ عدالت است. عدالت باید در لایه‌های مختلف حکومت ملموس باشد. اساس آمدن این طلبه حقیر به این صحنه، عدالت است.

وی با بیان اینکه عدالت بدون مردم‌سالاری امکان‌پذیر نیست اظهار داشت:با حضور مردم می‌توان عدالت را اجرا کرد، لیقوم‌الناس بالقسط.

رئیسی تصریح کرد: به تعبیر امام علی جامعه‌ای به عدالت و پاکی می‌رسد، که ضعیف بتواند بدون لکنت حق خود را بیان کند.

وی ادامه داد:امروز آنچه شما خوزستانی‌ها را آزرده کرده تبعیض‌هاست. سوال جدی مردم در این خطه آن است که با وجود منابع عظیم نفت و گاز، صنایع فولادی، کشاورزی و نیشکر، همجواری با خلیج فارس و کشورهای دیگر چرا وضعیت چنین است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:برخی بدخواهان شایعاتی پخش کردند که فلانی می‌خواهد آب کارون را منتقل کند، آب از نیازهای مهم این استان است و باید از آن بهره‌مند شود.

وی ادامه داد: در شرایطی که خوزستان که می‌تواند قطب کشاورزی، صنایع، گردشگردی و محورهای توسعه یافته باشد اما جوانان ان معطل کار هستند آیا امکانات نیست؟ خیر حلقه مفقوده مدیریت کارآمد انقلابی است؛ با روی کارآمدن مدیریت کارآمد انقلابی می‌توان همه امکانات و ظرفیت ها را به کار گرفت.

وی با بیان اینکه انتصاب مدیران بومی از اولین خواسته های به حق مردم خوزستان است، گفت: چرا نسبت به نیروهای بومی کارآمد بی توجهی می شود؛ نیروی انسانی کارآمد، تحصیل‌کرده و دلسوز را باید به کار گرفت.

رئیسی با انتقاد از عدم پرداخت حق الایندگی قانونی به استان، اظهار کرد: غیر از این موارد قانونی، باید مسکن و اشتغال مردم را تامین کرد؛ تامین مسکن و اشتغال برای ازدواج جوانان از وظایف دولت است.

وی افزود: وقتی باران می‌بارد مردم خوزستان نگران می شوند چرا که شبکه فاضلاب مشکل دارد و باید اصلاح شود؛ تامین آب اشامیدنی نیز از حقوق اولیه مردم است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تکذیب مصاحبه منسوب به درخصوص لزوم انتقال آب خوزستان، گفت: خیلی واضح است که ظرفیت‌ها و آب‌های استان خوزستان‌ به مردم استان و نیازمندی های آن تعلق دارد.

رئیسی با بیان اینکه باید خوزستان را به صورت ویژه دید، عنوان کرد: چرا مردم خوزستان مهاجرت می‌کنند؟ چرا در حاشیه شهرها سکونت می‌کنند؟ در استان باید مدیرانی مقتدر و کارآمد روی کار بیایند و زیرساخت های فعلی در استان توسعه یابد.

رئیسی اولویت خود در ارتباطات خارجی را کشورهای همسایه دانست و گفت: ما هم دیپلماسی بلدیم و هم تعامل با دنیا را می دانیم و هم اجرای قراردادها را بلدیم فقط یک نکته وجود دارد و آن این است که ما از موضع عزت و قدرت حرف خواهیم زد.

کاندیدای ریاست جمهوری بیان کرد: ما در خوزستان مرکز ارتباط با کشورهای حاشیه خلیج فارس را دایر خواهیم کرد؛ بسیاری از گره ها به دست جوانان باز خواهد شد؛ ما سرباز این کشور و خدمتگذار مردم هستیم و با متلک‌ها و توهین ها عقب نخواهیم نشست.

رئیسی بیان کرد: اخرین بار  که به خوزستان آمدم در زمان سیل بود که شادگان امدم و به طور تصادفی به شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برخوردم و پیگیر امدادرسانی به سیل زدگان بودیم؛ در دوره قوه قضاییه به خوزستان بدهکار بودم و باید می‌آمدم اما در دوران کرونا وضعیت خوزستان را مناسب نمی‌دیدندو  امکان سفر به وجود نمی‌آمد.

وی افزود: نه تنها هفت تپه بلکه در کوت عبدالله هم پیگیر مشکل آن بودم؛ اگر کسی از درد خوزستانی دردش نیاید باید به خود شک کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    11 30
    ما به سردار رضایی رای میدیم خودت رو خسته نکن.
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      19 10
      از طرف خودت حرف بزن ! من خوزستانی هستم رضایی در طی این همه سال چکار برای خوزستان کرد ؟؟؟ رای من و خانواده ام آقای رئیسی
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      11 6
      رییسی همون رضاییه ولی واقع بینانه تر و فعال تر
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      15 5
      ما هم با افتخار به سید مظلومان آقای رئیسی رای می دهیم.
    • CO ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      17 6
      شما از طرف خودت حرف بزن چون خیلی ها آقای رییسی را گزینش میکنند
    • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      9 4
      خب بده، چرا میزنی؟؟؟؟؟؟ ولی رئیسی برنده است. این خط و این نشون....
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      8 4
      از طرف دو سه میلیون ادم، حرف نزن بگو من به رضایی رای میدم
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      5 2
      زمان ریاست جمهوری هرهفته دوتا استان بروی ومشکلات را پیگیری وحل کنی وآشغالهای افساد طلب را دستگیر محاکنه رد وضبط مال کنی-ظرف۱۰۰روز کشور درست میشود
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      0 1
      اونکه میگه محسن رضایی کاری برای خوزستان نکرد مگه مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه اش رسیدگی به استانهاست یه سرچ کنی اینترنت میفهمی وظیفه تشخیص مصلحت نظام چیه.
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      0 0
      یه سرچ کن اینترنت ببین وظیفه تشخیص مصلحت نظام چیه بعد بیا تز بده.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      0 0
      من تنها نیستم ماکه میگم بیشتر ۲۰۰نفر هستیم. از جانب ۲۰۰حرف زدم.
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      0 0
      خخخ اون که فقط میگه من اینکارو میکنم.من اون کارو میکنم.هیچ برنامه ای هم نداره
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      5 0
      من هم خوزستانیم و بختیاری هستم و به آقای رئیسی رای میدهم کاندیدای انقلابی آقای رئیسی فاصله قابل ملاحظه ایی با بقیه داره، و باید به ایشون رای داد.
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    9 6
    با سلام سخنرانی آقای رئیسی در اهواز یادآور صداقت و جدیت سرداران انقلاب اسلامی نظیر شهید بهشتی است. سخنرانی این بزرگوار در ابعاد دینی و اخلاقی و همچنین سیاسی و اجتماعی و نیز اقتصادی واجد محتوی غنای معرفتی و اجرائی و عملی است. امیدها دوباره در حال رشد و بالندگی است . خوزستان امروز شب قدری را مشاهده کرد و شهدای این مرزو بوم و از هر خطه ای به اهلیت این سید بزرگوار شهادت خواهند داد و موجب خرسندی امامین انقلاب اسلامی و شادی بقیه الله روحی لمقدمه الفداه می شود.
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      2 3
      آره والا
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    6 11
    همه نامزدها هم زمان انتخابات یاد محرومیت خوزستان میفتند
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      3 1
      آره فقط حرف میزنند
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    5 15
    رای من رضایی برای تحول و آبادانی ایران برای تمام ایرانیان
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      1 0
      ی برنامه رضایی رو واسه تحول و آبادانی کشور بگو؟
  • مجید IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    3 4
    آب ندارند بخورند میخواهد قطب کشاورزی، صنایع، گردشگردی بشه اونجا؟! تازه زاهدان که چند برابر بدتر هست و گاز هم نداره.... به چی رای میدید، حماقت تا کی؟؟
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      1 1
      تو خوبی
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      1 2
      البته بنده به مردم عزیز کشورم مثل شما توهین نمیکنم، مردم این هشت سال اشتباه کردن، والان می‌خواهند جبران کنند، سید ابراهیم رئیسی
  • شهریار IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    3 3
    تجمع دیروز در اهواز بهانه خوبی شد برای ایراد گرفتن به آقای رییسی. اجتماعات مردمی توی شرایط کرونایی ضررش برای رییسی بیشتره.
  • واقع بین IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    3 2
    چه دلیل داره تو این شرایط کرونایی میتینگ انتخاباتی توی خوزستان برگزار کنید چرا قانون گریزی میکنید.
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      2 2
      قانون گریزی 8 ساله داره اتفاق میفته، با انتخاب آقای رئیسی قانون مداری حاکم میشه
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 4
    باور کنید. مردم محال است به شکل یک متحجر رای بدهند. حتما همتی برنده می شود. مردم از دخالت در زندگی خود خسته اند.
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      0 0
      مردم به بانیان وضع موجود رای نمیدهند، کسانی که وعده می دادند که چنان رونقی ایجاد میکنیم که مردم به یارانه نیاز نداشته باشن، الان افتخار میکنن ونزوئلا نشدیم
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      0 0
      کاندیدای روکشی 2 درصد بیشتر رای نداره
  • ناشناس IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    استراتژی و ماهیت لیبرال ها و غربگرایی مبتنی بر ایجاد و گسترش شکاف طبقاتی و وجود فقیر در یک جامع هست .!!! در واقع اساس حکومت و بقای لیبرالیسم در یک جامعه به وجود شکاف طبقاتی بستگی داره.!!! الان نمایندگان لیبرالیسم و حامیان حقوق های نجومی یعنی آقای همتی و آقای مهرعلیزاده در مناظره ها مدعی هستند اگه رئیس جمهور بشن، میخواهند فقر را در جامعه از بین ببرند . !!!! در حالیکه این ادعا با استراتژی و ماهیت وجود غربگرایان در کشور تعارض داره.!!!!!!
    • IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
      0 0
      غربگرایی چه ربطی به شکاف طبقاتی و فقر داره اگر منظورت از غرب اروپا هست که سوسیال ترین کشورها هستند و اگر امریکا هست که خوب اون سیستم و نظامش سرمایه داری هست و ربطی به شرق و غرب نداره الان چین و روسیه از امریکا کاپیتالیستی تر هستند. البته حتی امریکا هم که مهد سرمایه داری و سیستم طبقاتی هست باید جلوی ایران عزیزمون با اقتصاد رانتی و رفاقتی و به قول قالیباف ۴ درصدی لنگ بندازه.
  • م.ر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    1 0
    من یک خوزستانی هستم ولی لازم نمیبینم که رییس جمهور اهل خوزستان باشه تا مشکلات فراوان استان حل بشه همین که مدیران لایق و بومی و کاربلد برای کارها تعیین بشه و دولت هم نظارت بکنه کار ها جلو میره این فرمول برای مشکلات سایر استان ها از شرقی تا غربی هم جواب میده
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    قشنگ معلوم هست طرف رئیسی هستی آخه چرا حرف های الکی رو چاپ میکنی؟ مگه تشخیص مصلحت نظام مسئول رسیدگی به استانهاست حداقل اگه طرفداری میکنی اینقدر ضایع نه. برای اونها که نمیدونن بگم وظیفه تشخیص رسیدگی نظارت بر تمام لوایح و طرح های است که جنبه عمومی دارند مثلا مثل برجام و fatf وروابط خارجی نمیدونی بدون چیزی که به صلاح کشور است رو انجام میدن نه رسیدگی به استانها. رسیدگی به استانها و حل مشکلات آنها وظیفه رئیس جمهور هست.
  • GB ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 1
    درود برسید ابراهیم بت شکن که حقا بخدا لیاقت خودتان را دردستگاه قضا به اثابت رساندید مگر کسی بلانسبت کورباشد ونبیندو به کسی دیگه رای بده انسان عاقل دوبارازیک سوراخ گزیده نمیشه جناب ریسی مرد عمل است نه شعار قربون جدت اقاسید عزیز--
  • م.ش. IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    آقای رئیسی را خیلی دارند در فضای مجازی تخریب میکنند، مراقب معاندین باشیم. همینطور پیام از دور و نزدیک و دوست و فامیل میاد که هم ایشان و هم آقای علم الهدی را دارند تخریب میکنند! مراقب باشید مردم، نگذاریم ذهنمان را به بیراهه ببرند، درست تصمیم بگیریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس