کد خبر 1229255
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰

به گزارش مشرق سید عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:  ۱۹ خرداد سالروز شهادت ادواردو آنیلی، فرزند خلف خمینی گرامی باد.

نام یوونتوس با نام "ادواردو آنیلی" گره خورده است. فرزند میلیاردر مشهور ایتالیایی، مالک باشگاه یونتوس، صاحب کارخانجات خودروسازی فیات، فراری، لانچیا، آلفارومئو، کارخانجات هلی کوپتر سازی و سهامدار ده ها شرکت بزرگ پیمانکاری که در سال ١٣٧٩ در یک توطئه صهیونیستی به شهادت رسید؛ مرگ او را خودکشی جلوه دادند. پدرش مسیحی و مادرش یهودی است.

او همزمان با انقلاب اسلامی پس از تحقیق و مطالعه، مسلمان و شیعه شد. عاشق امام خمینی (ره) بود؛ در فروردین ١٣٦٠ به ایران آمد. به ملاقات امام (ره) رفت. امام به او محبت کرد و پیشانی اش را

بوسید. در نماز جمعه به امامت آیت الله خامنه‌ای، نیز شرکت کرد.

پدرش دست او را از همه دارایی هایش کوتاه کرد و طی یک برنامه پیچیده حقوقی و خانوادگی عملاً ثروت افسانه ای اش به میراث خواران یهودی رسید. بارها توطئه ی قتل خود را پیش بینی کرده بود و انتظار آن را می کشید.شهید ادواردو آنیلی، شهید راه حق و آزادی است!

اگر به ویکی پدیا مراجعه کنید، در بیوگرافی این قهرمان بزرگ نوشته اند که او فرزند فلانی بود که در اثر مصرف زیاد الکل و مواد مخدر، خودکشی کرد! به همین سادگی! جسدش را بلافاصله دفن

کردند و اجازه هیچگونه تحقیقی هم به کسی ندادند.

نویسندگان و مستندسازان مستقل، در مورد علت مرگ ادواردو فعال شده و با دلایل و شواهد متقن ثابت کردند که او ابتدا به قتل رسیده و سپس از بالای پل هوایی به پایین پرتاب شده است!


یادداشت ضرغامی برای فرزند مالک یوونتوس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    31 0
    روحش شادیقینااین شهیدجاش اول بهشته.. و درودبه اقای ضرغامی ک یاداین شهیدبودن. ای کاش صداوسیمایفیلمی یامستندی براش میساختن. جای چندین فیلم ساختن براش خالیه.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      16 0
      یادش گرامی
  • احمد IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    23 0
    روحش شاد
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    19 0
    روحش شاد و یادش گرامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس