وزارت آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: متاسفانه وزارت آموزش و پرورش آماری دقیقی از کمبود معلم در اختیار ندارد.

به گزارش مشرق، مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (چهارشنبه ۱۹ خرداد) کمیته آموزش و پرورش این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه طرح تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش با حضور اعضای کمیسیون آموزش مجلس و بخش‌های مختلف دولت مورد بحث قرار گرفته و جزئیات آنرا هم مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش آمار دقیق از نیاز خود به معلم در اختیار ندارد افزود: آموزش و پرورش باید از طریق سامانه بکفا (سامانه مدیریت نیروی انسانی آموزش و پرورش) نیاز خود را تعریف و به کمیته آموزش و پرورش ارائه دهد. لذا مقرر شد آموزش و پرورش نیاز حقیقی خود را به تفکیک جنسیت، دوره تحصیلی و گروه های شغلی به کمیته ارائه دهد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: مشکلات معلمان حق التدریسی، نیروهای خرید خدمت، مربیان پیش دبستانی، آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی و معلمان مدارس غیردولتی از دستور کارهای کمیته آموزش و پرورش است و می‌کوشیم آنرا حل و فصل کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    مهر ماه از تعداد مدارس دولتی هم خبر نداشت با وجود اصرار مجری قبول نکرد که مدارس دوشیفت هم داریم و مصرانه گفت ما هیچ مدرسه دو شیفتی نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس