کد خبر 1228935
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
قهرمان پروری مربی ایرانی در سکوت و توجه مدیران دوومیدانی به خارجی‌ها!

مربیان ایرانی با وجود بی توجهی که به آنها صورت می گیرد، در سکوت در حال قهرمان پروری هستند.

به گزارش مشرق، مربیان سازنده زیادی در دوومیدانی ایران حضور دارند که قهرمانان زیادی را پرورش داده و در حال حاضر نیز پرورش می‌دهند، اما توجهی که باید به آنها صورت بگیرد در میان مدیران فدراسیون در سال‌های گذشته وجود نداشته، اما تا نام مربی خارجی می‌آید سر تعظیم فرود می‌آورند و همه چیز را برایشان فراهم می‌کنند.

محسن ربانی یکی از مربیان ایرانی است که خودش قهرمان پرش با نیزه بوده و چند سالی است که وارد جرگه مربیگری شده و در این مدت توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. ربانی که رکورددار این ماده بوده، در حال حاضر شاگردانش نیز رکورددار رده‌های پایه ایران هستند.

ارشیا مصدقی نوجوان 16 ساله ایران این روزها با هدایت ربانی این روزها توانسته به رکورد 5 متر پرش برسد که نتیجه بسیار خوبی برای این نوجوان در سن 16 سالگی محسوب می‌شود و این نتیجه یک بار دیگر ثابت کرد که مربیان ایرانی توانایی زیادی در قهرمان پروری دارند، اما همچنان توجهی که باید به آنها شود، صورت نمی‌گیرد. 

بی‌توجهی به مربیان قهرمان‌پرور ایرانی در دوومیدانی

ربانی تنها مربی توانمند ایرانی نیست و مربیان زیادی در حال حاضر وجود دارند که فقط چند درصد ناچیز از شرایط، امکانات و قرارداد مربیان خارجی را دارا هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس