پخش مناظره های انتخاباتی با ترجمه همزمان برای ناشنوایان

در دومین نوبت مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هم که عصر امروز سه شنبه ۱۸ خرداد در صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، همچون مناظره اول، حواشی روی داد.

به گزارش مشرق، در دومین نوبت مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هم که عصر امروز سه شنبه ۱۸ خرداد در صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، همچون مناظره اول، حواشی روی داد.

اهم این حاشیه‌ها به شرح ذیل است:

* محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی پیش از آغاز مناظره و در گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در بدو ورود به محل مناظره، کنایه و هجمه به سید ابراهیم رئیسی دیگر کاندیدای انتخابات را آغاز کردند.

* مهرعلیزاده همچون مناظره اول، امروز هم در شمارش قرعه‌ها دچار اشتباه شد و در حالی که تنها «هفت» نامزد انتخابات ریاست جمهوری با هم رقابت می‌کنند،‌ از مجری قرعه‌کشی خواست که قرعه شماره «هشت» را برایش بیرون بیاورد. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    2 0
    همتی و مهر علیزاده مثل اربابشون روحانی صفت خودشون رو به دیگران فرافکنی می کنند خودشون تا کلاس ششم سواد دارند و درسشون هنوز به اعداد نرسیده...
    • ناشناس IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      0 0
      احسنت واقعیت همین است در ضمن باید آب بدن خدمتشون
  • ن ج IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    2 0
    آقای همتی از کدوم خانمها دفاع می کنند من خانمی هستم باپوشش متوسط حال اقای همتی بگوید باهرپوششی که میخوای بیرون بیا آیا ابن برای من نون و آب میشه آیا برای من پرداخت اجاره خونه میشه آیا برای بچه من شغل میشه آیا برای دخترم جهیزیه میشه. بس کنید 8 سال پیش هم شبیه به همین حرفها روزدید خدانگذره از کسانیکه 8 سال پیش دانسته یا بدون تحقیق با رای خودشون 8 سال برایمان بدبختی و فلاکت آوردند حتما جوابشو توی این دنیا می بینید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس