کسی که در مناظره حاشیه پردازی می‌کند، دستش خالی است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از آنهایی که در مناظره قبل به حاشیه‌ها پرداختند، می‌خواهیم حاشیه‌ها را رها کنند؛ کسی که حاشیه پردازی می‌کند، معلوم است دستش خالی است.

به گزارش مشرق، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به سازمان صدا و سیما برای شرکت در دومین مناظره انتخاباتی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده با هدف اصلاح وارد انتخابات ریاست جمهوری شدم.

وی افزود: شعار ما دولت سلام است، ما به همه سلام می‌گوییم انسان برای سلام گفتن افراد را انتخاب نمی‌کند، جواب سلام واجب است حتی اگر از طرف دشمن شما هم باشد باید حتماً جواب سلام او را بدهید و این واجب دینی است.

قاضی زاده بر همین اساسا اضافه کرد: این سلام یک والسلام هم هست والسلام به اختلافات قبلی است و سلام ما به ایران جدید، ایرانی که پر از وحدت و محبت خواهد بود.

وی تصریح کرد:  قطعا همه اقوام، مذاهب، پیر و جوان، زن و مرد در آن نقش آفرینی خواهند بود، همانطور که در مناظره اول دیدید بنده تلاشم این بود که برنامه های اصلاحی و رویکردهای اصلاحی دولت سلام را ارائه کنم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه خاطرنشان کرد: از خداوند می‌ خواهم که کمک کند و این مناظره هم بر هم بر همان منوال پیش برود و کسانی هم که یک مقدار از خط خارج شده بودند و به جاده خاکی رفتند به فرع پرداختند به متن بیایند و حاشیه را رها کند.

قاضی‌زاده در همین راستا بیان کرد: کسی که حاشیه پردازی می‌کند معلوم است که دستش خالی است، کسی که دستش پر باشد به قدری حرف برای گفتن دارد که به حواشی نپردازد چرا که زمان خیلی کوتاه است.

وی خاطرنشان کرد: در مناظره ۲۰ دقیقه بیشتر فرصت نیست که بخواهیم آن را هم به حاشیه بپردازیم حیف است.

وی گفت: انشاالله همت خواهم کرد که در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی که موضوع این مناظره است نیز مطالبی را ارائه کنیم.

قاضی زاده در همین راستا بیان کرد: ما سال‌هاست در این حوزه کار کرده‌ایم و ایده‌های نویی در این عرصه داریم و بر حسب زمانی که به بنده اختصاص داده می شود آن ها را ارائه کرد و مردم را امیدوار کنم که کارهای خیلی خوبی می‌توان انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: در این حوزه کارهای بسیار خوب می‌توان انجام داد آنهم در این شرایط سخت؛ اگر «بخواهیم» و همراهی جمعی عمومی همه مردم وجود داشته باشد حتماً محقق خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس