کد خبر 1228388
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های داوطلبان و دانش‌آموزان در دوره متوسطه دوم، قبولی در کنکور سراسری است. داوطلبان از تمامی‌ راه‌ها و منابع استفاده می‌کنند تا بهترین نتیجه را در کنکور کسب کنند. اما متاسفانه حجم زیاد منابع و کتاب‌های درسی موجب سردرگمی داوطلبان می‌شود. موسسه ونوس با در نظر گرفتن شرایط داوطلبان و دانش‌آموزان، پکیج‌های منحصربه‌فردی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های داوطلبان

موسسه ونوس یک موسسه آموزش از راه دور است که پکیج‌های آموزشی را به صورت تصویری در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. موسسه ونوس در سال ۱۳۸۹ با هدف آموزش داوطلبان و دانش‌آموزان تاسیس شده است. این موسسه برای قبولی داوطلبان در کنکور سراسری، پکیج‌های تصویری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. شاید یک سوال برای داوطلبان پیش آید! چرا از میان موسسه‌های مختلف کنکور باید به سراغ موسسه ونوس رفت؟ ما در این مقاله مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های موسسه ونوس را به شما معرفی می‌کنیم تا شما به راحتی این موسسه را برای قبولی در کنکور انتخاب کنید.

بهترین موسسه آموزشی کنکور در ایران

ما در این مقاله به صورت مختصر مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های موسسه ونوس را به شما معرفی می‌کنیم.

۱- بهترین اساتید کشور در موسسه ونوس

هر موسسه‌ای برای موفقیت نیازمند به اساتید خبره است. موسسه ونوس بدون شک تنها موسسه در کشور است که مجموعه‌ای از اساتید توانمند دارد. تمامی اساتید موسسه ونوس از بهترین اساتید کنکور در ایران هستند که سابقه آموزشی درخشانی در تدریس دارند. تمامی درس‌های عمومی و تخصصی در موسسه ونوس توسط اساتید متخصص آن درس برای داوطلبان آموزش داده می‌شود. اساتید موسسه ونوس عبارتند از:

· استاد مصطفی آزاده: مدرس درس عربی

· استاد سعید بنی هاشم: مدرس درس ریاضی تجربی

· استاد امیرحسین نصیری: مدرس درس ریاضی

· استاد احمد سبحانی: مدرس درس ادبیات

· استاد علی آبان: مدرس درس ادبیات

· دکتر شهاب اناری: مدرس درس زبان انگلیسی

· دکتر مهدی آرام فر: مدرس درس زیست شناسی

· استاد مهدی یحیوی: مدرس درس فیزیک

· دکتر هادی سرکشیک زاده: مدرس درس دین و زندگی

· استاد مجتبی دادبام: مدرس درس ریاضی

· استاد محمود رادمان مهر: مدرس درس شیمی

· استاد محمد مهربان: مدرس درس دیفرانسیل

· اساتید محصولات کارشناسی ارشد

· و... و.

۲- پکیج‌های تصویری متنوع و جامع

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که پکیج‌های موسسه ونوس دارند، آموزش به صورت تصویری است. این بدین معنی است که استاد مربوط به آن درس، تمامی مفاهیم را به صورت تصویری آموزش می‌دهد. پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس به قدری زیاد و متنوع هستند که داوطلبان با توجه به نیازی که دارند به راحتی یک پکیج را انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال اگر داوطلبی تنها در شیمی پایه دهم مشکل دارد با انتخاب شیمی پایه دهم می‌تواند تمامی مباحث مربوط به آن پایه را مشاهده کند.

۳- قیمت‌های بسیار پایین پکیج‌ها

بسیاری از والدین و داوطلبان از قیمت‌های زیاد و سرسام‌آور کلاس‌های خصوصی و پکیج‌های آموزشی موسسات دیگر ناراحت هستند. هزینه‌ها به قدری زیاد هستند که والدین جرات نمی‌کنند به سمت خرید پکیج‌ها بروند. موسسه ونوس برای این مشکل والدین و داوطلبان راهی مناسب توصیه می‌کند. تمامی پکیج‌های موسسه ونوس دارای یک قیمت پایین و مناسب هستند. داوطلبان بدون در نظر گرفتن قیمت پکیج‌ها به راحتی می‌توانند پکیج‌ها را انتخاب کنند زیرا قیمت‌ها بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید با توجه به قیمت پایین این پکیج‌ها نه تنها به راحتی دی وی دی های آموزشی را خریداری کنید بلکه از بهترین آموزش‌ها نیز بهرمند شوید. شما می‌توانید لیست قیمت محصولات موسسه ونوس را مشاهده کنید و بهترین پکیج را برای خود انتخاب کنید.

۴- شبیه‌سازی کلاس‌های خصوصی

سبک تدریس در پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس همانند حضور در کلاس‌های خصوصی است. داوطلبان با دیدن دی وی دی ها و آموزش‌ها احساس می‌کنند در یک کلاس خصوصی حضور دارند و استاد تنها برای آن‌ها مفاهیم را توضیح می‌دهد. ارتباط تعاملی در این پکیج‌ها به صورت تک نفره است. این بدین معنی است که هیچ عامل مزاحمی وجود ندارد و داوطلبان با تمرکز بالا درس‌ها و مفاهیم را یاد می‌گیرند. یک نکته مثبت دیگر در مورد این پکیج‌ها امکان تکرار مطالب است. داوطلبان می‌توانند یک موضوع را بارها و بارها تماشا کنند تا بهتر مطالب را یاد بگیرند.

۵- مشاوران موسسه ونوس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های موسسه ونوس، استفاده از مشاوران تحصیلی در این موسسه است. تمامی داوطلبان و دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم می‌توانند به صورت رایگان با موسسه ونوس تماس بگیرند و در مورد وضعیت تحصیلی و پکیج‌های موسسه مشاوره رایگان دریافت کنند. داوطلبانی که بنا به هر دلیلی نمی‌توانند از مشاوره‌ در موسسه‌های دیگر استفاده کنند تنها کافیست با شماره ۰۲۱۶۶۴۲۹۰۹۶ تماس بگیرند و به صورت رایگان از مشاوران موسسه ونوس مشاوره تحصیلی دریافت کنند. تمامی مشاوران این موسسه دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و با توجه به شرایط داوطلبان، برنامه‌ریزی و مشاوره را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

۶- تدریس پله به پله

تمامی داوطلبان با هر سطحی می‌توانند از پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس استفاده کنند. اساتید مفاهیم را از سطح پایه شروع به آموزش می‌کنند. این بدین معنی است که هر داوطلبی در موسسه آموزشی ونوس می‌تواند از سطح پایه مفاهیم و مطالب را یاد بگیرد. شما نباید اصلا نگران این موضوع باشید که سطح پایینی در درس‌ها دارید. اساتید موسسه ونوس، سطر به سطر کتاب درسی را برای همه داوطلبان آموزش می‌دهند.

۷- مطالبق با آخرین تغییرات کتاب درسی

تمامی پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس مطالبق با آخرین تغییرات کتاب درسی در دوره متوسطه دوم هستند. داوطلبان می‌توانند پکیج‌های موسسه ونوس را به صورت، به روز در اختیار داشته باشند. این بدین معنی است که اگر سرفصلی به کتاب درسی اضافه شود، موسسه ونوس در پکیج‌های جدید، سرفصل‌های جدید را به صورت کامل به داوطلبان آموزش می‌دهد.

محصولات کنکوری موسسه ونوس

موسسه ونوس تنها موسسه در کشور است که برای تمامی داوطلبان و دانش‌آموزان پکیج‌های آموزشی به صورت تصویری تهیه کرده است. تمامی داوطلبان و دانش‌آموزان گروه‌های تحصیلی ریاضی، تجربی، انسانی و هنر می‌توانند از پکیج‌های موسسه ونوس استفاده کنند. این پکیج‌ها برای دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم تهیه شده و شامل پکیج‌های پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است.

ویژگی‌های پکیج‌های موسسه ونوس

· استفاده از بهترین اساتید

· شبیه‌سازی کلاس‌های خصوصی

· هزینه پایین

· به روز شده با آخرین تغییرات کتاب درسی

· مناسب برای داوطلبان تمامی گروه‌ها

· استفاده از روش‌های ساده برای آموزش مباحث دشوار

· آموزش به صورت مفهومی

· حل تست‌های کنکور در سال‌های اخیر

· بررسی ماهیت هر درس در کنکور

· تدریس به صورت پله به پله

· آموزش روش‌های تست زنی

· تدریس خط به خط کتاب درسی

· استفاده از تصاویر و انیمیشن در آموزش

· و ...

کنکوری‌ها با موسسه ونوس بهترین رتبه را کسب کنید

موسسه ونوس در تلاش است که با ارائه بهترین پکیج‌های آموزشی، داوطلبان را برای کنکور سراسری آماده کند. این موسسه در کنار تولید پکیج‌های آموزشی و کتاب‌های کار برای داوطلبان و دانش‌آموزان، مشاوره رایگان نیز ارائه می‌دهد. اصلا نگران قبولی در کنکور سراسری نباشید. شما می‌توانید با پکیج‌های موسسه ونوس به راحتی مفاهیم و مسائل رو متوجه شوید و خود را برای کنکور بهتر آماده کنید. راه‌های ارتباطی و دریافت مشاوره رایگان از موسسه ونوس به شرح زیر است:

مشاوره رایگان موسسه ونوس: ۰۲۱۶۶۴۲۹۰۹۶

سایت موسسه ونوس: https://venuspub.org/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس