کد خبر 122807
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷

دومین متهم زن پرونده اختلاس بیمه درباره چهار نامه تهدیدآمیز و همچنین دیدار با یکی دیگر از متهمان پرونده در قلعه سحرآمیز توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق به نقل از  فارس، در ادامه رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران دومین متهم زن پرونده به نام « ل- ز» در جایگاه قرار گرفت و توسط نماینده دادستان تحت عنوان معاونت در اختلاس توأم با جعل و تحصیل مال نامشروع به مبلغ 150 میلیون ریال تفهیم اتهام شد.

متهم با بیان اینکه اتهام را اصلا قبول ندارد گفت: من اصلا سواد اختلاس کردن ندارم  و این مبلغ را از آقای «ف» قرض گرفتم.

وی ادامه داد: برادرم معتاد و بیکار بود که مادرم برای اینکه او شغلی داشته باشد یک ماشین قسطی برایش خرید اما با آن هم کار نکرد تا اینکه فروشنده چک را به اجرا گذاشت.

متهم گفت: برای اینکه برای مادرم مشکلی پیش نیاید فورا با اداره شوهرم تماس گرفتم اما آقای «ف» گوشی را برداشت. بعد از گریه زیاد گوشی را قطع کردم و این بار با موبایل او تماس گرفتم و از او خواهش کردم به برادرم کمک کند که به من گفت خودش پول اقساط ماشین و طلبکاران را پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: من به او گفتم که 2 یا 3 میلیون تومان پول لازم دارم اما به این زودی هم توانایی برگرداندن آن را ندارم که آقای «ف» در جواب گفت مشکلی نیست من حتی برای برادر و برادزاده‌ات هم کار پیدا می‌کنم.

چند روز بعد به او اطلاع دادم که به سمت کرج می‌آیم که حدود ساعت 2.30 بعد از ظهر به خانه ما آمد.

متهم ادامه داد: یک پاکت پر از پول به من داد و همانطور که مقابل در ایستاده بود من نگران بودم که مبادا شوهرم سر برسد اما آقای «ف » به من گفت نگران شوهرت نباش او الان در رستوران منتظر است تا من به او بپیوندم. وقتی به خانه آمدم و پول‌ها را شمردم متوجه شدم به جای 3 میلیون  15 میلیون تومان پول داخل پاکت است موضوع را به او گفتم که گفت نگران بازپرداخت نباش فقط موضوع را به شوهرت نگو.

متهم گفت: مقداری از پول را به طلبکاران برادرم دادیم، با مقداری از آن اقساط ماشین را داده و با بخشی دیگر مقداری وسایل خانه برای برادرم خریدیم وقتی هم که خانواده‌ام پرسیدند پول را از کجا آورده‌ای به دروغ گفتم در سپرده‌گذاری بانک برنده شدم.

در ادامه نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و از قاضی خواست از متهم بخواهد درباره نامه‌های تهدیدآمیز که به خط این متهم بوده و در خانه آقای «ف» کشف شده است توضیح بدهد.

متهم درباره نامه‌های تهدیدآمیز گفت: یک بار به همراه خانواده آقای «ف» به سرزمین عجایب رفته بودیم که من از وی خواستم با تهیه کردن وامی به شوهرم در خرید خانه کمک کند او به من گفت من خودم خانه‌ای برای شما می‌خرم و کمک می‌کنم همسرت با وام  و پرداخت اقساط پول آن را به من برگرداند و تو فقط به شوهرت فشار بیاور که این کار را قبول کند.

وی ادامه داد: بارها این پیشنهاد را برای شوهرم مطرح کردم اما او زیر بار نرفت و گفت دوست ندارد به این شکل خانه‌دار شود، در نهایت آقای «ف» به من گفت یک نامه تهدیدآمیز بنویس که ابتدا من از این موضوع طفره رفتم اما وقتی به من گفت اگر نامه ننویسی موضوع 15 میلیون تومان را به شوهرت می‌گویم نه یک بار بلکه 4 بار نامه نوشتم.

وی افزود: بعد از اینکه نامه چهارم را نوشتم آقای «ف» با بیان اینکه همسرش بیمار است از من خواست یکی از چک‌ها را وصول کنم اما من به او گفتم سواد کافی ندارم و از این موضوع خودداری کردم  او هم موضوع 15 میلیون را به شوهرم گفت.

متهم با بیان اینکه شوهرم چند روزی به خانه نیامد و وقتی به کرج رفتم در اداره نامه‌ها را به من نشان داد، گفت: وقتی از ف پرسیدم که چرا موضوع نامه‌ها را به شوهرم گفته است گفت: شوهرت علیه ما پرونده‌سازی کرده و مرا متهم به اختلاس کرده است، آقای «ف» هیچ وقت نگفت علت نامه نوشتن‌ها چه بود اما الان فهمیدم می‌خواسته علیه خودمان در دادگاه استفاده کند.

در ادامه قاضی مدیر خراسانی از متهم دیگر پرونده آقای «ف» خواست در جایگاه قرار گیرد و درباره 15 میلیون تومان پول پرداختی به این متهم توضیح دهد.

« د- ف» درباره این موضوع گفت: همه حرف‌هایی که این خانم زد دروغ است، شوهر وی باید مردانه تمام اشتباهاتی را که همگی مرتکب شدیم گردن گرفته و اجازه ندهد پای خانواده‌هایمان به این پرونده کشیده شود. 15 میلیون بابت نامه‌ها بود ولی تصور می‌کنم مدیریت نامه‌ها توسط شوهر این خانم صورت گرفته و همسرش بی‌تقصیر است.

بعد از اظهارات «د -ف» دومین متهم زن پرونده بار دیگر در جایگاه قرار گرفت و در بیان آخرین دفاع گفت: هیچ یک از اتهامات را قبول ندارم . 15 میلیون دریافتی قرض بود و گفته بودم که به این زودی‌ها هم توان بازپرداخت ندارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس