کد خبر 1227598
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
سایت AFC: ایران – بحرین، نویدبخش دیداری تماشایی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم‌های ملی ایران و بحرین در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با انتشار گزارشی به استقبال این دیدار رفت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران فردا (دوشنبه) در ششمین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در گروه سوم برابر بحرین به میدان خواهد رفت. علاوه بر این عراق و کامبوج، دیگر تیم‌های این گروه نیز با هم دیدار خواهند کرد.

در آستانه این دیدارها سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی تحت عنوان" جنگ صدرنشینی در گروه C از سر گرفته می‌شود" به استقبال این ۲ بازی رفت.

در این گزارش آمده است، روز دوشنبه با رقابت تیم‌های بحرین، عراق و ایران جنگ صدرنشینی در گروه C ادامه می‌یابد. بحرین پنجشنبه هفته گذشته پس از برتری ۸-صفر برابر کامبوج با ۱۲ امتیاز و یک بازی بیشتر از عراق به صدر جدول رسید. ایران هم که تاکنون ۵ بازی انجام داده است پس از پیروزی ۳-یک برابر هنگ کنگ ۹ امتیازی شد.

‏ AFC درباره دیدار ایران و بحرین نوشت:

نبرد بین ایران و بحرین نوید دیداری تماشایی را می‌دهد، زیرا پیروزی هر یک از این دو تیم ممکن است در نتیجه پایانی گروه C بسیار تاثیر گذار باشد.

تیم ملی ایران با پیروزی سه بر یک پنجشنبه هفته گذشته برابر هنگ‌کنگ به فرم خوب خود بازگشت و امید هایش را برای رسیدن به صدر جدول با یک بازی کمتر زنده کرد. دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران انتظار دارد تیمش بازی برابر بحرین میزبان را ببرد و از این تیم سبقت بگیرد.

از طرف دیگر بحرین هم برای پیروزی در میدان شانس خواهد داشت، زیرا آن‌ها با پیروزی پرگل برابر کامبوج و مهمتر از آن با علم به این که یک بار ایران را در اکتبر۲۰۱۹ در انتخابی جام جهانی با تک گل محمد الحردان شکست داده اند، با روحیه‌ای بالا پا به میدان خواهند گذاشت.

قدرت خط حمله ایران ممکن است عالی باشد، اما در تیم میزبان هم کمیل الاسود، علی مدن و اسماعیل عبدالطیف هرکدام در دیدار با کامبوج ۲ گل به ثمر رساندند و هلیو سوسا سرمربی این تیم از این بابت خوشحال است که تیمش برای گلزنی برابر تیمی که به دنبال سومین صعود پیاپی به مرحله نهایی جام‌جهانی است، چندین عنصر گلزنی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حیدر IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    6 1
    انگار به منچستر سیتی گل زده به کامبوج... گل زده دیگه بابا انقد بزرگ نکنین بحرین رو بازی رفت هم با پنالتی ما رو بردن فقط باید ما تمرکز کنیم و تو نیمه اول اختلاف حداقل ۲ به وجود بیاریم وگرنه نیمه دوم بحرین به جای فوتبال بازی کردن با اعصاب بازیکنان ما بازی میکنه
    • فرخ IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 0
      کاملا موافقم
  • CA ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    3 3
    بنظر من به جای بازی با بحرین بایستی روی له کردن روانی این تیم بیشتر کار بشه
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    2 0
    اگر ایران به حاشیه ها کاری نداشته باشد منطمنا ایران بازی خواهد بر فقط با تعصب بازی کردن وتر آخر دنبال کردن توپ با کمال ساده بحرین شکست خواهد خورد بحرین که از تیمهایی اروپایی که قوی نیست
  • Mobina IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    2 1
    همچین بحرین بحرین میکنید انگار دارید راجب تیمی در حد برزیل با بازیکنایی مثل رونالدو و مسی صحبت میکنید . یه تیم چیپ عربی با بازیکنای سیاه و سوخته اش که این حرفا رو نداره .
  • ابراهیم IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    انشاالله بحرین را ببریم اول میشیم .
  • ابراهیم IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    هر چند بحرین از تیم هاي درجه ۲ و ۳ آسیاست اما بازی با بحرین از بازی عراق سختتره . استرس این بازی باباست .
  • اسدالا.هاشمی KW ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    واقعا.به.بچه.های.تیم.ملی.دست.مریضاد.گفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس