کد خبر 1227395
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
انصراف استرالیایی‌ها AFC را گیج کرد؛ دیدارهای پلی‌آف منطقه شرق لغو شد

به دنبال تایید انصراف باشگاه‌های فوتبال استرالیایی راه‌یافته به لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) آخرین ترتیب تیم‌های حاضر در مرحله گروهی و پلی‌آف منطقه شرق آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، کمیته فرعی کووید-۱۹ تعیین شده برای رسیدگی به این موضوع لغو دیدار مرحله پلی آف را مابین تیم‌های بریسبِین رور استرالیا و کایا اف‌سی ایلیو فیلیپین را اعلام کرد؛ تیم فیلیپینی اگرچه یک قدم به مرحله گروهی نزدیک شده اما برای قطعی کردن صعود خود باید در دیگر دیدار پلی آف شانگهای پورت اف‌سی چین را شکست داده و در گروه ششم جای بگیرد.

همچنین این کمیته تصمیم گرفت تا دیدار پلی آف مابین تیم‌های دائگو چین و چیانگرای تایلند را لغو و قهرمان جام حذفی تایلند را جایگزین سیدنی اف‌سی استرالیا در گروه هشتم کند؛ ضمن اینکه تیم دائگو نیز به طور مستقیم راهی گروه نهم می‌شود.

در این بین، دیدار پلی‌آف مابین تیم‌های ملبورن سیتی و سرزو اوساکا نیز لغو شده و تیم ژاپنی به طور مستقیم جواز حضور در گروه دهم را کسب کرده و با گوانگژو چین، کیچی هنگ کنگ و پورت اف‌سی تایلند هم گروه خواهد شد.

دیدارهای گروه‌های ششم، هفتم و دهم (F، G، J) از ۲۲ ژوئن تا ۱۱ جولای ۲۰۲۱ (اول تا بیستم تیرماه) در بانکوک و بوریرام تایلند و دیدارهای گروه های هشتم ونهم نیز از ۲۵ ژوئن تا ۱۱ جولای (چهارم تا بیستم تیرماه) در تاشکند ازبکستان می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید تقی حسینی بیاتی CY ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    1 0
    علت کناره گیری تیم های استرالیایی چی بوده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس