تیم ملی شرایط بسیار شکننده‌ای دارد/ وقت فشار وارد کردن به اسکوچیچ نیست/ بحرین ۹۰ دقیقه حاشیه‌سازی می‌کند

مجید نامجو مطلق هافبک تیم ملی در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ گفت: بازی با بحرین از آن جهت برای ما حساسیت دارد که آنها برای برنده شدن دست به هر کاری می‌زنند و در طول ۹۰ دقیقه حاشیه‌سازی می‌کنند.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق که سال‌ها برای دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرده است با بیان اینکه اصلی‌ترین رقیب ما عراق و سپس بحرین خواهد بود گفت: بحرین میزبان است و قطعاً چون از لحاظ فنی نمی تواند حریف ایران شود سعی می کند بازی را به حاشیه بکشد و در مقابل این تیم باید بسیار هوشمندانه کار کنیم و اسیر اتفاقات درونی و بیرونی مسابقه نشویم.

وی افزود: اما بازی با عراق اصلاً شبیه بازی با بحرین نیست چرا که عراقی‌ها انصافاً بازیکنان با استعداد و خوبی دارند و ۹۰ دقیقه می جنگند و شما دیدید که در بازی رفت در واپسین دقایق توانستند گل برتری خود را وارد دروازه ایران کنند و سه امتیاز را بگیرندبنابراین باید مقابل عراق محتاط بود و با غیرت و تلاش مثال زدنی موجبات شکست این تیم را فراهم کرد.

هافبک تیم ملی در دهه ۶۰ گفت: از لحاظ فنی عیار بازیکنان تیم ملی بالاتر از عراق و بحرین است و می‌توانیم امتیازاتی که در دور رفت از دست دادیم را جبران کنیم. شما خودتان ببینید ما چقدر لژیونر آماده داریم. بازیکنانی هستند که فراتر از فوتبال آسیا بازی می‌کنند و قطعاً عصای دست اسکوچیچ در این دوره از مسابقات خواهند بود.

نامجو مطلق با بیان اینکه خط حمله تیم ملی نقطه قوت ما محسوب می شود گفت: بازیکنان خطوط سه گانه ما عالی هستند اما انصافاً در خط حمله یک سر و گردن بالاتر از تمام رقبا هستیم و مهاجمانی چون سردار آزمون و مهدی طارمی می توانند دروازه هر حریفی را باز کنند و هر خط دفاعی را به هم بریزند.

مربی پیشین استقلال افزود: اینکه بعضی ها از فهرست تیم ملی ایراد می گیرند کار درستی نیست یعنی در حقیقت الان موقع این حرف‌ها نیست چرا که تیم ملی شرایط بسیار شکننده در جدول رده‌بندی دارد و باید همه با هم یکدل شویم و به فهرست اسکوچیچ احترام بگذاریم و کمک کنیم تیم ملی راهی به مرحله بعدی شود.

وی تاکید کرد: حالا وقت فشار وارد کردن به کادر فنی تیم ملی نیست.

ستاره سابق سرخابی ها در پایان گفت: همانطور که گفتم اگر اسیر حواشی بحرینی‌ها نشویم و مقابل عراق هم جانانه بازی کنیم شک نکنید به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود خواهیم کرد. البته من حضور کریم باقری به عنوان مدیر تیم را هم به فال نیک می‌گیرم و قطعاً می‌تواند کمک حال اسکوچیچ و وحید هاشمیان باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    6 20
    به ضرس قاطع میگم تیم ملی فوتبال ایران هم به بحرین میبازه هم به عراق
    • رضا IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      1 0
      به امید خدا و تلاش بچه های تیم ملی ، انشالله صعود می کنیم ‌.
    • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      4 1
      جانم که هم افسانه یی و هم یوسف!، با دکتر بودنت چه کنم؟
    • FR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      3 0
      برو تو آشپزخونه ظرف‌ها رو بشور. :))
    • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      0 0
      بی وطن
    • سروش IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      0 0
      بشین تا ببازه....!!!
    • ناشناس IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      1 0
      بااین اظهار نظری که شما می فرماید یاد دوران کودکی افتادم یاد کارتون گالیور من می‌دونم موفق نمی‌شویم من که گفتم موفق نمی‌شویم به نظرم شما یک بحرینی هستید ن طرفدار ایران
    • مجید IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 0
      ازهمون اسمت معلومه که همیشه دنبال افسانه سازی تیمهای کوچکی مثل بحرین هستی. زیاد رویاپردازی نکن افسردگی پیدامیکنی. اه افسانه کجایی
    • جواد بهزادی ساروکلایی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      2 0
      هردوشون رو با اقتدار بردیم. آقای کارشناس !! ادمین بچاپ
  • ایرانی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    4 0
    سلام-تیم های عربی همیشه از ما پنالتی گرفتن یا اخراجی ویا داور را خریدند من خیلی از این بحرین کثیف میترسم
  • علیرضا IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    شما رابخدا قسم میدهم انقدرازبحرین غول نسازید بحرین حتی ازتیم هنگ کنگ همضعیف تراست اگر آور عدالت رادربازی برقرارند بااختلاف بحرین رامیب یک البته اگر خودمان تیشه به ریشه تیم مان نزنیم
  • رضا IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    اخ کیروش آخ
  • بازنشسته RO ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    قبول کنیم دربرابرتیم ضعیف هنگ گنگ بی برنامه ظاهرشدیم بازیکنان بزرگ مابخصوص خط حمله حرفی برای گفتن نداشتيم تعصب ایرانی بودن جای خودش محفوظ امامربی کوچکی داریم به آبروی خون شهدایمان دربرابرتیم نه چندان بزرگ بحرین پیروزشویم آمین یارب العالمین
  • اکبر IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    ما دو بازی بحرین و عراق را واگذار کردیم .اون آقای تاج با اون مربی آوردنش ویلتموس .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس