کد خبر 1227103
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مهرعلیزاده نمایه

مهرعلیزاده: نزدیک به ۵۰ درصد از مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند و این زیبنده مردم شرافتمند ایران نیست ۱۷ میلیون سرپرست خانوار درآمد ثابتی نداشته و در تامین زندگی به کمک های مستقیم معیشتی نیازمند هستند.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری که با حضور دیگر نامزدها از رسانه ملی پخش شد، مواردی را مطرح کرد که محورهای آن به شرح زیر است: 

-با توجه به اینکه بنده برنامه مدونی که از دو سال پیش بر روی آن کار کردند و برنامه نظری و اجرایی شامل همه راهکارها در همه زمینه ها در آن وجود دارد و سه پیوست هست که پیوسته های متفاوتی در خصوص اهداف کمی و کیفی آن آماده و امشب در سایت خود بارگذاری خواهم کرد به فرار مالیاتی نیز پرداخته شده است. 

-این که به هر دلیل از جمله شائبه مهندسی انتخابات با حذف تعدادی از افراد صالح در فرآیند انتخابات روبرو هستیم تا جایی که از کنار فرمایش رهبری معظم انقلاب در جایگاه ولایت فقیه مبنی بر لزوم جبران جفا و ظلمی که در برخی از آنها رفته است به راحتی عبور می‌کنند پرسش این است که این امر چگونه از سوی طراحان وضعیت موجود توجیه می شود؟

- با توجه به اینکه بنده برنامه مدونی که از دو سال پیش بر روی آن کار کردند و برنامه نظری و اجرایی شامل همه راهکارها در همه زمینه ها در آن وجود دارد و سه پیوست هست که پیوسته های متفاوتی در خصوص اهداف کمی و کیفی آن آماده و امشب در سایت خود بارگذاری خواهم کرد به فرار مالیاتی نیز پرداخته شده است. 

-اینکه به هر دلیل از جمله شائبه مهندسی انتخابات با حذف تعدادی از افراد صالح در فرآیند انتخابات روبرو هستیم تا جایی که از کنار فرمایش رهبری معظم انقلاب در جایگاه ولایت فقیه مبنی بر لزوم جبران جفا و ظلمی که در برخی از آنها رفته است به راحتی عبور می‌کنند پرسش این است که این امر چگونه از سوی طراحان وضعیت موجود توجیه می شود؟

-آیا حمایت از یک فرد خاص در دستور کار قرار گرفته است. هموطنان عزیز شما می دانید با وجود ظرفیت‌های فراوان و علی رغم تلاش های بسیاری که شده است ایران عزیز امروز مشکلات فراوانی دارد.

-اگر بخواهم فهرستی از مشکلات را در مقابل شما بیان کنم می توانم به دهها مورد اشاره کنم مشکلاتی که بعضاً رخنه در جان و مال زندگی روزمره مردم کرده و سال ها زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است. 

-هموطنان شما با عزت و سربلندی تاریخی تان امروز روزگار سختی را می‌گذرانید و آمارها نشان می‌دهد نزدیک به ۵۰ درصد از مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند و این زیبنده مردم شرافتمند ایران نیست ۱۷ میلیون سرپرست خانوار درامد ثابتی نداشته و در تامین زندگی به کمک های مستقیم معیشتی نیازمند هستند.

-سوالی که بنده از آقای رئیس دارم این است که آقای رئیسی آیا جنابعالی حاضر هستید که خانواده خود را در جاده چالوس به دست یک راننده بدهید که مومن و متعهد است اما گواهینامه ندارد؟ هرگز آقای رئیسی شما که فقط از نظر کارهای کلاسیک و تحصیلات ۶ کلاس سواد دارید البته من سواد ندارم اما با این سواد نمی‌شود اقتصاد را اداره کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس