کد خبر 1226586
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
تمدید یکساله قراردادهای اجاره مسکن/ پیشنهاد افزایش وام ودیعه مسکن در ستاد کرونا تصویب شد

وزیر راه و شهرسازی از تصویب افزایش مبلغ وام ودیعه مسکن در ستاد اقتصادی کرونا خبر داد و گفت: تمدید قراردادهای اجاره برای یکسال دیگر تمدید شد.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی درباره تمدید قراردادهای اجاره مسکن با توجه به تداوم شرایط کرونا اظهار کرد: مصوبه تمدید یکساله قراردادهای اجاره مسکن در ستاد ملی کرونا تصویب شد.

وی با بیان این که وزارت راه و شهرسازی  تغییراتی در خصوص شرایط تمدید قراردادهای اجاره مسکن در نظر دارد، تصریح کرد: این تغییرات در کمیته اقتصادی کرونا مصوب شده و در ستاد هم طرح می شود و نتیجه آن را به زودی اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

اسلامی: پروژه کمربندی پاکدشت فاقد ردیف بودجه‌ای است

وی با بیان این که در جلسه آتی ستاد ملی کرونا مصوبه جدید تمدید قراردادهای اجاره مسکن تصویب خواهد شد، افزود: تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا پس از تصویب برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین از تصویب پرداخت وام ودیعه مسکن خبر داد و گفت: وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد افزایش مبلغ وام ودیعه مسکن را به ستاد ملی کرونا داده که امیدواریم در اسرع وقت مصوب و برای اجرا ابلاغ شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا شورای حل اختلاف به هیچ عنوان حق صدور حکم تخلیه برای مستاجر ندارد. نماینده شورای حل اختلاف در کمیته های اقتصادی ستاد ملی کرونا حضور داشت و در جریان صدور حکم تخلیه برای مستاجران قرار گرفته اند.

اسلامی تاکید کرد: هیچ مالکی بدون شروط اعلام شده که بر اساس آن می‌توان حکم تخلیه گرفت، نمی تواند برای صدور حکم تخلیه اقدام کند، ضمن اینکه مستاجران مکلف هستند که حقوق مالک را رعایت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کارت قرمزی برای آقای وزیر IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    6 0
    قیمت مسکن و اجاره چندین برابر قیمت واقعی است و افزایش آن بدون جادوگذی غیر ممکن است و پرداخت اجاره برای مستاجران ناممکن مگر اینکه قدرت و رسانه وارد میدان شود!! این‌گونه اجاره ای که نمیشد بالابرود و باید پایین برود مخصوصاً با تغییر دولت با حکم دولت داره به زور بالا میره چند بار هم این خبر کار شده!!! آقا منافع خیلیا در خطره ... کافیه قیمتها به‌اد واقعی بشه . بیلیون ها سرمایه گذاری حرام برخی دود میشه ..
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    7 0
    کسی حق ندارد در مورد دارایی دیگران تصمیم بگیرهد الان مستاجر سه سال است نشسته است و مدام می گوید ندارم می گویم به واحد کوچکتر برو می گوید دختر دارم آیا هزینه ایشان را من باید بدهم حالا تحمل کنم چند سال خود دولت در مورد مالیات به کسی رحم کرده است ؟ مدرسه غیر انتفاعی بدستور دولت پارسال در اوج کرونا بدن تخفیف چک‌ها را نقد کردند دولت فریب کار دزد از جمله در قضیه فروش سهام
  • ghasemivand IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    5 1
    با سلام و عرض ادب خدمت ملت شریف ایران ،با دستور وزیر محترم مشکل موجر و مستاجر حل نمی شود ، وقتی قیمت خونه هفت برابر شد این آقا کجا بود از این دستوارت خودش استفاده کند از کی وزیر محترم وکیل این همه موجر و مستاجر شده و بجای آنها تصمیم می گیرد .
  • کارشناس وزارت راه و ترابری IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    5 1
    سلام علیکم ؛ جناب آقای محمد اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی ، شما فقط و فقط به واسطه ی همکلاسی بودن با جناب آقای محمود واعظی رئیس دفتر محترم رئیس جمهور در دانشگاه واقع در آمریکا ، وزیر راه و شهرسازی شدین . کاش لاقل داخل مدیران ، مشاوران اتوبوسی خود از استان محترم مازندران ، چند نفر متخصص و آشنا در زمینه راه ، ترابری و حوزه مسکن میاوردید تا حداقل کمی کارشناسانه و واقعی تر اظهار نظر بفرمائید .
  • ناشناس IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    9 0
    وزیر راه به صورت گفتمانی برای سیا کار می کند وقتی آخر عمر کثیفش بخواهد برود آمریکا می گن برا ی ما چکار کردی می گه قانون مالکیت را درایران خدشه دار واختلافهای عمیق بین مردم انداختم
  • کارمند وزارت راه IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    5 0
    با سلام و احترام ؛ پایان صدرات دو تابعیتی ها ، نزذیکه . ایشان آن دنیا ، چگونه جواب خدا را می دهند ؟ با ظلمی که به مردم و کارکنان محترم و زحمتکش وزارت راه و شهرسازی و شرکت های عظیم تابعه اش کرده.
  • علی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    7 0
    علاوه براین بایدجلوی افزایش بی رویه اجاره منزل گرفته شود!
  • مستاجر IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 0
    من مستاجرم و موجر میگه بنگاه گفته الان قیمت خونت 2برابر شده شما هم اجاره رو 2برابر از مستاجرت بگیر آخه انصافم خوب چیزیه دستشون برسه میخوان هزینه همه گرونی هارو از مستاجر بگیرن. سالی چند درصد آخه من میگم قانونی 20 درصد هست من 40 درصد میدم میگه بنگاه گفته بیشتر برات اجاره میدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس